וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמו ביומנים אירוע נוסף: "כנס ישראל היום"

9.5.2018 / 14:02

פרסום ראשון: המיליארדר שלדון אדלסון מתכנן לקיים באוקטובר הקרוב כנס גדול בירושלים, תחת חסות העיתון שבבעלותו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לדברי גורמים שנחשפו לפרטי ההכנות, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וראש הממשלה נתניהו יוזמנו לנאום במגרש הביתי

שלדון אדלסון ואשתו מרים אדלסון עם נוער תגלית בנתב?ג  (צילומים מ- 29.12.2009). ראובן קסטרו
אדלסון ומרים כנסים בע"מ/ראובן קסטרו

המיליארדר היהודי אמריקאי, שלדון אדלסון, מתכנן לקיים באוקטובר הקרוב כנס גדול בירושלים, תחת חסות עיתון "ישראל היום" שבבעלותו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לדברי גורמים שנחשפו לפרטי ההכנות, אדלסון מתכוון להזמין לכנס את נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ לנאום באירוע, וגם את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אדלסון הוא מהתורמים הגדולים של נתניהו ושל טראמפ כאחד, והמוציא לאור של העיתון החינמי "ישראל היום" אשר זוכה להיקף החשיפה הגדול בישראל ושמחזיק בקו אוהד במיוחד כלפי שני המנהיגים. בעבר הוא תרם מיליונים לכינוס "ועידת הנשיא" שאירגן הנשיא לשעבר שמעון פרס בירושלים ולדברי הגורמים, הכנס המדובר מתוכנן להיערך בסדר גודל דומה.

עם כניסתו לתפקיד "העניק" טראמפ לביסמוט ראיון ראשון לעיתונות הישראלית - עוד בהיותו כתב החוץ של "ישראל היום", וטרם מינויו לעורך העיתון. הריאיון זכה להדים רבים בתקשורת העולמית, וגם בזו הישראלית. אפילו בתוכנית "אולפן שישי" אליה התראיין ביסמוט כינו פרשני הפאנל את הריאיון "הישגי". מה שהחריג אפילו עוד יותר את הריאיון שהעניק טראמפ היא העובדה שעל פי החלטת הבית הלבן הנשיא לא מתראיין כלל לתקשורת זרה.

בוואלה ברנז'ה פורסם אז כי הריאיון הושג בתיווך אדלסון, שדאג להכניס את ביסמוט לבית הלבן, כשהוא סוגר לו את הריאיון עם הנשיא החדש. בנוסף לכך, רוב השאלות הועברו מראש לצוותו של טראמפ, שאף ענה עליהן במקומו של הנשיא.

ב"ישראל היום" בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully