וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצול ערוץ 2 הגיע לפרומקס - רשת וקשת ראש בראש בתחרות הפרומואים הבינ"ל

16.5.2018 / 13:46

גופי השידור הישראלים ממשיכים לקבל ייצוג הולם בתחרות הפרומואים הגדולה בעולם: רשת קיבלה 3 מועמדויות, קשת עם 5 מועמדויות והוט מועמדת ב-2 קטגוריות. ההתמודדות - בין היתר על קמפיין ההשקה למיתוג הערוצים

יח"צ - חד פעמי

פיצול ערוץ 2 הגיע לפרומקס - קשת ורשת יתמודדו השנה ראש בראש בתחרות הפרומואים הבינלאומית, כאשר בין היתר שני הערוצים מתחרים ביניהם השנה על הפרומו שבישר על השקת הערוץ החדש, 12 ו-13.

כאמור, כמדי שנה, גופי השידור הישראלים ממשיכים לקבל ייצוג הולם בפרומקס: קשת מובילה עם 5 מועמדויות בתחרות, רשת קיבלה 3 מועמדויות והוט מועמדת ב-2 קטגוריות בתחרות. הטקס מתקיים מדי שנה בהשתתפות רשתות טלוויזיה מכל העולם אשר מתחרות על יצירתיות ושיווק קמפיינים בטלוויזיה, וייערך השנה בניו יורק ב-14 ביוני.

הקמפיין של רשת

יח"צ - חד פעמי

בין היתר, קשת מועמדת על קמפיין השקת ערוץ 12 (ב-3 קטגוריות שונות), שאתמול הוכתר כהשקה המנצחת של 2017 על ידי איגוד השיווק; על ארץ נהדרת, הפרומו של הלונהפארק; ועל גיא פינס - הפרומו של השטיח האדום הנפרש בבניין קשת.

רשת מועמדת לשלושה פרסים: פרומו ההשקה לעונה החדשה של אקס פקטור בקטגוריית תכנית בידור (המערב הפרוע), פרומו לקידום העונה החדשה של הישרדות בקטגוריית תכניות ריאליטי (הכירו את השורדים) ופרומו ההשקה של ערוץ 13 (עוברים לערוץ חדש) בקטגוריית קידום סרט תדמית לתחנה.

בנוסף לכך, חברת הוט משתתפת גם השנה בפרומקס עם 2 פרומואים בקטגוריית הפרומו הטוב ביותר לשירות vod.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הקמפיין של הוט

אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully