וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד ראשון של עמי גלאם: רכישת זכויות השידור לישראל-ארגנטינה

וואלה ברנז'ה

23.5.2018 / 15:51

רשת רכשה את הזכויות לשידור משחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה מידי חברת "קומטק". במסגרת ההסכם, רשת תפיק שני משדרים, האחד כאמור עבור ערוץ 13 בשפה העברית ואילו השני בספרדית, עבור מדינות דוברות ספרדית

ליאונל מסי, ברצלונה חוגג. GettyImages
ליאונל מסי, ברצלונה חוגג/GettyImages

"רשת 13" רכשה הזכויות לשידור משחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה בראשותו של ליאו מסי מידי חברת "קומטק". ההחלטה התקבלה לאחרונה בערוץ כחלק מהחלטות תוכן שקיבל סמנכ"ל התוכן הנכנס עמי גלאם, ובהן אסטרטגיה תחרותית עם ערוצי הספורט.

במסגרת ההסכם, רשת תפיק שני משדרים, האחד עבור ערוץ 13 בשפה העברית ואילו השני בספרדית, עבור מדינות דוברות ספרדית שרכשו גם הן את הזכויות למשחק. המשמעות היא כי רשת תשדר את המשחק באופן כפול גם לישראל וגם לחו"ל באמצעות שתי ניידות נפרדות על פי דרישות ההתאחדות הישראלית וההתאחדות הארגנטינאית.

משחק הידידות של נבחרת ארגנטינה בישראל הוא המשחק האחרון לפני שממריאה הנבחרת למונדיאל 2018 שייערך השנה במוסקבה. מדובר בשחזור של מסורת של נבחרת ארגנטינה. כזכור, ב-1986 נבחרת ארגנטינה הגיעה לארץ, אז יחד עם השחקן מרדונה כמשחק ידידות אחרון לפני המונדיאל.

מרשת 13 נמסר: "מהלך זה של רכישת זכויות שידור משחק הידידות בין נבחרת ישראל לארגנטינה, שהינו אירוע תרבותי, ספורטיבי וחשוב, הנו חלק מערכי רשת. רשת 13 מאמינה כי אירועים בסדרי גודל שכאלה מחויבים שיהיו משודרים בערוץ מרכזי ופתוח לכל בית ולכל צופה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully