וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם ממשיך לטלטל הספינה: אושר אסולין מצטרף לרשת

29.5.2018 / 9:41

לוואלה ברנז'ה נודע כי אסולין, שניהל בשנתיים האחרונות את מחלקת הבידור והתרבות של כאן 11, מצטרף לערוץ לצד דרור, ששימש בשנים האחרונות כמנהל פיתוח ושותף בחברת קרייאייט איט סטודיו. לפני כשבוע סיימה העורכת של "האח הגדול" את עבודתה

רשת. יחצ,
רשת/יחצ

אורי דרור ואושר אסולין מצטרפים למחלקת התוכן של רשת 13 ויהיו אחראים על פרויקטים שונים בתחום התוכן תחת סמנכ"ל התוכן החדש של רשת עמי גלאם - כך נודע לוואלה ברנז'ה. המינויים מצטרפים לשורת שינוים שנערכים בימים אלה במחלקת התוכן של הערוץ. כזכור, לפני כשבוע סיימה גם העורכת הראשית של "האח הגדול" רווית מנדל את עבודתה שלושה שבועות בלבד אחרי עליית העונה לאוויר.

אורי דרור שימש בשנים האחרונות כמנהל פיתוח ושותף בחברת קרייאייט איט סטודיו שמייצרת פורמטים לשוק הבינלאומי. בין היתר הוא עומד מאחורי פרויקטים כמו פול אובר, סטאק קראש (בשיתוף אנדמול שיין ישראל), פליי דייט, young love, שנמכרו לשידור והפקה בחו"ל. בנוסף, הוא ערך את השעשועון דה וול שמשודרת ברשת, לעוף על המיליון וכלוב הזהב. לפני כן שימש כעורך ראשי ברצועת הבוקר של ערוץ 10. דרור מסר: "אני שמח להצטרף לרשת 13, כעת זמן לעשות ולא לדבר".

אושר אסולין ניהל בשנתיים האחרונות ומאז הקמתה את מחלקת הבידור והתרבות של כאן 11. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, הוא סיים שם את עבודתו לפי מספר חודשים. קודם לכן מילא אושר שורה של תפקידי ניהול ועריכה בחדשות 10 ובשידורי קשת. אסולין מסר: "אני מודה לעמי גלאם על הבעת האמון, אני שמח ונרגש להצטרף לרשת 13 באחת התקופות המאתגרות והמרגשות ביותר בשוק הטלוויזיה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully