וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשקל: אלון גולדשטיין יערוך את ynet; רון ירון בדרכו החוצה מידיעות?

3.6.2018 / 10:28

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי בידיעות אחרונות בוחנים ברצינות אפשרות שגולדשטיין, אשר מנהל בימים אלו משא ומתן לחזרה לקבוצה, יערוך את האתר במקום יון פדר. ההחלטה באשר לרון ירון - בימים הקרובים. פדר: "קשקוש שמועתי מופרך"

רון ירון. משוחרר מזכויות יוצרים. יח"צ,
ירון בוועידת ידיעות אחרונות בבנייני האומה, במרץ האחרון/יח"צ

הזעזועים בידיעות אחרונות: האם אלון גולדשטיין, לשעבר המשנה לעורך העיתון רון ירון, בדרכו לאתר ynet? לוואלה ברנז'ה נודע כי גולדשטיין, אשר בימים אלו מנהל מו"מ לחזרה לקבוצה, הנו מועמד רציני להחליף את עורך האתר הנוכחי יון פדר. על פי גורם בכיר בידיעות אחרונות, אם לא יקרה דבר בלתי צפוי, "העניין כבר גמור".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה לפני שנתיים, פחות משבוע לאחר שהטיל את הפצצה והודיע על פרישתו מידיעות אחרונות", המשנה לעורך העיתון אלון גולדשטיין עבר לקשת שם המשיך לעסוק בתחום התוכן השיווקי. כזכור, במהלך חמש השנים האחרונות בעיתון היה גולדשטיין אחראי על כמה מהפרויקטים הגדולים שנשענו על תוכן שיווקי וגררו לא מעט ביקורת, בהם "המורה של המדינה" שנערך במימון משרד החינוך, "מארחים ניצולי שואה" במימון משרד הרווחה, שיתופי פעולה עם חברות מזון שונות ועוד רבים נוספים.

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי ייתכן ואלו הם ימיו האחרונים של עורך העיתון בשמונה השנים האחרונות רון ירון בעיתון, זאת כחלק מהזעזועים והשינויים שמתכנן מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס בצמרת הקבוצה, עליהם דווח לראשונה בדה מרקר. לפי גורם בעיתון, המאבק העיקרי של ירון, אחד הנפגעים העיקריים מפרשת 2000, הוא על מה שמכונה "עצמאות המערכת", כאשר על הפרק ניצבות סוגיות כמו שימור העצמאות של מוסף "ממון" - עליו דווח בהרחבה בוואלה ברנז'ה, וכן אחרות. על פי הגורם, החלטה בנושא ייתכן ותתקבל כבר בימים הקרובים.

את תגובתו של גולדשטיין לא ניתן היה להשיג. פדר מסר בתגובה: "קשקוש שמועתי מופרך. עצה מקצועית: אל תקנה שמועות שאינטרסנטים דוחפים. תסתמך על עובדות מוצקות בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully