וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של מיליונים: קשת תקים מתחם שידורי טלוויזיה ביבנה - עבור הפורמט החדש של יורם זק

5.6.2018 / 14:30

שידורי קשת הגישה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה ביבנה בקשה לקבלת היתר להקמת מתחם הפקות ושידורים מרכזי. לוואלה ברנז'ה נודע כי מדובר במתחם עבור פורמט הריאליטי "2025"

קשת פרומו מעבר. יח"צ,
קשת פרומו מעבר/יח"צ

קשת מתכננת הקמת אולפנים בעיר יבנה - כך מפרסם היום (שלישי) אתר מקומי בעיר בשם "יבנה שלי". על פי הפרסום, המתחם יכלול אולפן טלוויזיה, נקודת שידור, משרדי הפקה, ועוד. על פי הדיווח, חברת שידורי קשת הגישה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה ביבנה בקשה לקבלת היתר להקמת מתחם הפקות ושידורים מרכזי בעיר.

לוואלה ברנז'ה נודע כי הקמת האולפן מיועדת לטובת הפורמט החדש של ארז טל ויורם זק, ואולם ייתכן שהוא ישמש את הערוץ גם להפקות נוספות. בשלב זה לא ברור באיזה גודל מדובר ואולם על פי הערכות עלות הקמה של מתחם בסדר גודל כזה עשויה להגיע לעשרות מיליוני שקלים.

כפי שפורסם לראשונה לפני קרוב לשנה בוואלה ברנז'ה, יורם זק וארז טל, שחתומים על ההצלחה של "האח הגדול" בישראל, עובדים על פיתוח ריאליטי חדש עבור קשת. לוואלה ברנז'ה נודע כי הריאליטי החדש של זק וטל צפוי להתכתב עם עולם העתידנות והמציאות המדומה.

התכנית החדשה, שזכתה לשם הזמני "2025", צפויה הייתה לעלות בערוץ 12 במהלך 2018 ואולם עלייתה ככל הנראה נדחתה בין היתר בשל לוחות זמנים שהיו קשורים לפיצול ערוץ 2.

בקשת בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully