וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חיזוק להופשטיין בתביעה נגד גלי צה"ל

6.6.2018 / 11:07

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב קיבל השבוע את בקשת ארגון העיתונאים להצטרף לתביעתו של העיתונאי אבנר הופשטיין נגד גלי צה"ל על פיטוריו כ"ידיד בית המשפט". בכך דחה בית הדין את התנגדות משרד הביטחון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב קיבל השבוע את בקשת ארגון העיתונאים להצטרף לתביעתו של העיתונאי אבנר הופשטיין נגד גלי צה"ל כ"ידיד בית המשפט". בכך דחה בית הדין את התנגדות המדינה (משרד הביטחון - גלי צה"ל) להצטרפות הארגון להליך המשפטי. המשמעות: חיזוק משמעותי להופשטיין במאבק שהוא מנהל נגד התחנה.

"לאחר שנתתי דעתי לבקשה ולתגובות הצדדים ולאחר שעיינתי בחומר המונח בפני, הגעתי לכלל מסקנה כי דין הבקשה להידחות וכי אין מקום לבטל את ההחלטה המתירה את צירוף ארגון העיתונאים להליך", כתבה הרשמת רעות שמר בגס.

בהמשך ההחלטה נכתב: "מדובר בארגון היציג של התובע אשר ליווה אותו לאורך הדרך ועוד בטרם הפניה לבית הדין לעבודה. זאת ועוד, התובע מעלה טענות הנוגעות לפגיעה בחופש העיתונות ולהיבטים מקצועיים של עבודתו וגם מטעם זה ראוי ונכון לאפשר לארגון המייצג אותו להצטרף כידיד בית המשפט".

כזכור, בנובמבר 2017 הגיש הופשטיין תביעה נגד גלי צה"ל באמצעות עוה"ד משה בן דת ויאיר סקלסקי על רקע פיטוריו וכן על רקע התעמרות וצנזורה חריפה בתחנה. חודשיים לאחר מכן, פנה ארגון העיתונאים לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, באמצעות היועצים המשפטיים של הארגון עוה"ד אמיר בשה וד"ר מורן סבוראי, להצטרף לתביעה נגד גל"צ כ"ידיד בית המשפט". משרד הביטחון וגלי צה"ל התנגדו לבקשת הארגון אך כאמור בית הדין קיבל את עמדת הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully