וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא: גלובס יציג "דוח אמון שיעסוק במחויבותו לקוראיו"

7.6.2018 / 9:55

שנה לרכישה יחד עם ענת אגמון, אמרה יו"ר "גלובס" אלונה בר און בכנס שוק ההון כי "המטרה של העיתון היא להשיב את האמון בין התקשורת לציבור". לדבריה, "נפוצו שמועות שאנחנו מוותרים על הפצה בבוקר, אבל זה ממש לא נכון"

אלונה בר און. איל יצהר, מערכת וואלה! NEWS
אלונה בר און/מערכת וואלה! NEWS, איל יצהר

בגלובס יפרסמו בשבוע הבא "דוח אמון" שמטרתו "להשיב את האמון בין התקשורת לבין הקוראים", כך אמרה אתמול (רביעי) יו"ר "גלובס", אלונה בר און, באירוע שוק ההון "עושים שוק" של העיתון. הדוח יחולק שנה מרכישתה יחד עם שותפתה ענת אגמון את העיתון, ולדבריה, "ש קצת דברים כאלה בעולם, בעיתון 'הגרדיאן' יש משהו דומה".

על פי בר און "מערכת 'גלובס' שמה לה למטרה לעבוד על השבת האמון בין התקשורת לבין המסוקרים, בין התקשורת לבין מפרסמים - ובסופו של דבר דרך זה להשיב את האמון בין המגזרים השונים. לתפיסתנו זה התפקיד של התקשורת". בר און התייחסה גם לפרסומים שונים וביניהם מקורות בוואלה ברנז'ה, לפיהם המו"ל הנוטש של העיתון יובל סיגלר, לפיהם עזב את העיתון משום שעמד על שינוי מועדי הפצת העיתון. לדבריה, "כשאביה רכש את 'גלובס' כשהעיתון היה סטנסיל של נתוני בורסה, ומכאן נגזרת גם שעת הפצת הערב שלו, שבינתיים נפוצו שמועות שאנחנו מוותרים עליה לטובת הבוקר, אבל זה ממש לא נכון".

בר און הוסיפה כי "אנחנו בתקשורת דורשים שקיפות, ואנחנו דורשים ביקורת, אבל אין לנו ועדות ביקורת. לא זכור לי ש'גלובס' אי-פעם נתן דין וחשבון לקוראים שלו ולמנויים שלו על מי הוא, על מה הוא, לאן הוא הולך, מה הוא מתכוון לעשות בשביל לכבד את הזמן שאתם מקדישים לקרוא אותו ולכבד את התודעה שלכם, שאותה אנחנו בעצם לוקחים לכמה שעות כל ערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully