וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוק מכוון ל-19:00 - גם הלוח החדש של ערוץ 20

11.6.2018 / 15:22

ערוץ 20 משיק לוח שידורים חדש: כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, אמיר איבגי עובר לשעות הערב. אראל סגל ושמעון ריקלין יגישו תוכנית יומית חדשה. "הפטריוטים" תרד מהאוויר. בפריים טיים: בועז גולן ברצועה חדשה

אראל סגל ושמעון ריקלין.
"דוק של עצב". סגל

ערוץ 20 מרענן את לוח השידורים, והולך בעקבות ההתמקדות האופנתית האחרונה של הטלוויזיה המסחרית ב-19:00 בערב - שעת העברת המושכות למהדורה המרכזית. במהלך חודש יולי ישיק הערוץ שתי תוכניות חדשות. הראשונה, תוכנית אקטואליה יומית בהגשת אראל סג"ל (גילוי נאות: הכותב משמש כמגיש לצדו ברדיו) ושמעון ריקלין. תוכנית "ריקלין וסג"ל" תשודר בימים ראשון עד חמישי, בשעה 19:00, ויתארחו בה אישים ופרשנים בנושאי היום הבוערים.

כזכור, לאחרונה פורסם כי גם בחדשות עשר יחזקו את הרצועה של 19:00 עם גיא זהר שיגיש בה רצועה חדשה במקום "הכל כלול" שתרד חזרה לשעה 16:00. עם זאת, לא ברור מתי ייעשה המהלך. בקשת ורשת, השעה 19:00, שעת ה"ליד אין" כבר מזמן משחקת תפקיד משמעותי, ואחרי הפיצול קיבלה נפח משמעותי עם מעברו של גיא פינס לקשת והצבתו של אודי סגל ב"לפני החדשות".

התוכנית השנייה שתעלה כחלק מלוח השידורים החדש של הערוץ היא תוכנית פריים-טיים בהגשת בועז גולן. התוכנית בת השעתיים תשודר מידי ערב מיד בתום מהדורת החדשות של ערוץ 20 (בשעה 21:00) ותשלב פאנל פרשנים, דיווחים ממוקדים שונים בארץ וראיונות עם אישים בכירים באולפן. מיד לאחר התוכנית תשודר מהדורת חדשות לילית בהגשת ליטל שמש. במסגרת זו תרד מהאוויר התכנית "הפטריוטים" ששודרה בערוץ החל מיום עלייתו לאוויר, ואף השיגה נתוני צפייה נאים.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, התוכנית "היום הזה" בהגשת אמיר איבגי תוקדם לשעות הערב: כחלק מהשינויים בלוח השידורים החדש, תשודר התוכנית מידי ערב בשעה 18:00. התוכנית תשמור על הפורמט המקורי.

הפטריוטים. נדב כהן יונתן,
יורדת מהאוויר. "הפטריוטים"/נדב כהן יונתן

אראל סגל מסר: "אני מתרגש ומצפה לתוכנית החדשה אבל עם דוק של עצב. "הפטריוטים" הייתה חלק ממני כמעט ארבע שנים. לילה לילה יצרנו תכנית שהביאה את מגוון הדעות בשוק הרעיונות הישראלי. חברי הצוות כולם חברים טובים, כולם מלאי תובנות חכמות ומקוריות. אני אתגעגע אבל מסתכל קדימה".

שמעון ריקלין מסר: "מרגש אותי לעשות תוכנית יחד עם חבר טוב שלי. בתוכנית נוכל לגעת בצורה מעמיקה בנושאים שעל סדר היום ואף לתת במה לנושאים שמעניינים אותנו, כאלה שלעיתים נדחקים הצידה. למה שאחרים קוראים 'מורכבות' אנחנו נקרא 'פשטות' וננסה להראות את הדברים כמו שהם".
בועז גולן מסר: "שמח על האמון שקיבלתי מערוץ 20 ועל ההחלטה להעניק לי את האפשרות להגיש תכנית גדולה, כדי להמשיך ולהביא את הקול המיוחד והחשוב של ערוץ 20 לעם ישראל כולו. התכנית תכלול נושאים החשובים לכולנו, תשלב במהלכה את התייחסות הצופים ותביא את קולו של העם. במקביל, אמשיך לסייע למערך החדשות של ערוץ 20, הכולל עורכים וכתבים מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully