וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ממתינים לבג"ץ: קבוצת RGE החלה לגייס עובדים לערוץ הכנסת

12.6.2018 / 10:12

כאשר ברקע כוונת החדשות מנווה אילן לעתור נגד החלטת מועצת הכבלים והלוויין, בקבוצת RGE כבר נערכים להפקות חדשות הכוללות מגזינים בנושאי תרבות וכלכלה. וואלה ברנז'ה מציעה לעבור שוב על הקו"ח, בדגש על סעיף אקטואליה

ערן טיפנברון, עורך YNET לשעבר, העיד במשרדי להב 433, במסגרת חקירת תיק 2000. אבי כהן
ערן טינברון, לפני עדותו בתיק 2000/אבי כהן

קובעים עובדות בשטח: קבוצת rge החלה בהליכים לגיוס עובדים לערוץ הכנסת אשר יחל לפעול ב-1 באוגוסט - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הקבוצה, בהובלתו של ערן טיפנברון העורך הראשי המיועד, כבר ציוותה שורת טאלנטים שהוחתמו עוד בטרם הגישה את הצעתה בהתמודדות על הערוץ. כעת היא מחפשת עובדים למשרות נוספות.

במסגרת זו נערכים בחברה להפקות חדשות הכוללות מגזינים בנושאי תרבות וכלכלה, תוכניות לקהלים במגזרים הערבי הרוסי, מגזינים בנושאים פוליטיים ועוד, והחלו בפניות לגיוס עובדים ואנשי טלוויזיה במגוון תחומים, ביניהם: כתבים, עורכי תוכן וידיאו, מפיקים, מפעילי קונטרול וחדר שידור, גרפיקאים ועוד, אשר יתפעלו את הערוץ היישר ממשכן כנסת ישראל שבירושלים.

כזכור, בשבוע שעבר קבעה מועצת הכבלים והלוויין קבעה כי RGE תפעיל את ערוץ הכנסת ב-10 השנים הקרובות, זאת לאחר מאבק מורכב שלווה בעתירות לבג"ץ ובהתערבות פרקליטות המדינה. ההחלטה הגיעה לאחר שבפברואר השנה דחה בג"ץ את העתירות שהגישו חדשות 2 ו-RGE (חדשות עשר) בנושא מכרז ערוץ הכנסת, והחזיר את ההכרעה לפתחה של מועצת הכבלים והלוויין. מחברת "החדשות" נמסר אז בתגובה כי הם שוקלים לעתור לבג"ץ נגד ההחלטה. גורמים בכירים בחברה אף האשימו את יו"ר המועצה יפעת בן חי שגב וטענו כי "ניצלה היעדרות של חברים מהמועצה כדי להעביר החלטה תמוהה. היא לא כשירה לעמוד בראש. עד כה כל ההחלטות שקיבלה כמו דרך ניהול המכרז הם פארסה ההחלטה הזאת היא עוד חוליה בפארסה. יפעת בן חי לא ראויה ולא כשירה".

בקבוצה אישרו את הפרטים ומסרו כי עובדים אשר ירצו להגיש את מועמדותם יוכלו לעשות זאת בכתובת מייל knesset.jobs@rge.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully