וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הכי יפה כשנוח לך

וואלה ברנז'ה

18.6.2018 / 15:10

נמשכים השינויים בקבוצת סיגלר: אחרי הודעת העזיבה של עורכת הטיים אאוט לטובת לימודים בחו"ל, רוני ודנאי חוזרת לתפקיד סגנית עורכת "את"

רוני ודנאי. נועה שושני, מערכת וואלה!
רוני ודנאי/מערכת וואלה!, נועה שושני

אחרי שבשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה על עזיבת עורכת הטיים אאוט לטובת לימודים בחו"ל, בקרוב יתקיימו שינויים נוספים בקבוצת סיגלר הכוללת את המקומון התל אביב וירחון האופנה "את", עם חזרתה של רוני ודנאי לקבוצה בתפקיד סגנית עורכת המגזין. ודנאי תכנס לתפקיד לצד איריס אברמוביץ', שמכהנת לאחרונה בתפקיד עורכת משנה, ותהיה אחראית על החלק המגזיני של העיתון ועל המדורים השונים.

ודנאי, 32, חוזרת לאחר שהייתה בעבר עורכת מדורי הלייף סטייל בטיים אאוט תל אביב במשך שנתיים. לפני כן עבדה בוואלה! NEWS ככתבת אופנה. בשנה האחרונה עבדה כעורכת תוכן בסטארט-אפ בתחום האופנה. היא מטפחת במקביל קריירה מוסיקלית כאמן יוצר. בימים אלו נערך גיליון "את" להצעיד זו השנה השלישית את טקס פרסי האופנה, אשר יתקיים בתחילת ספטמבר בסמוך להפצת הגיליון הגדול השנתי של המגזין.

בתוך כך, בשבועות האחרונים נשקלה בהנהלה האפשרות להפוך את הטיים אאוט לירחון - ואולם נכון לכעת הצעה זו ירדה מהפרק. כזכור, לפני כשנה וחצי הוחלט כי המקומון לא יימכר יותר בתשלום בקיוסקים ונקודות החלוקה יורחבו לכל גוש דן, במטרה להכפיל את כמות העותקים המודפסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully