וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד נגד ערוץ עשר: הפרת זכויות חמורה בשידורי המונדיאל

19.6.2018 / 12:04

בתאגיד השידור זועמים על שימוש בחומרים מתוך משחקי המונדיאל ששודרו אצלם באורך החורג מהזמן שמותר וללא קרדיט - כך עולה ממכתב שנשלח מהנהלת התאגיד ליועצת המשפטית של הערוץ והגיע לידי וואלה ברנז'ה. ויש גם איום בתביעה

עזיז בהיץ' שחקן נבחרת אוסטרליה בועט על פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
עזיז בהיץ' שחקן נבחרת אוסטרליה בועט על פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת/רויטרס

כנראה ברוח הכדורגל, בתאגיד השידור עוברים לראשונה למתקפה: לוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן זועמים על חדשות עשר בשל שימוש בחומרי שידור של משחקי המונדיאל אשר שודרו אצלם.

בתאגיד מתייחסים לתכנית הבוקר אתמול (שני) בערוץ בה שודרו קטעים מתוך המשחק צרפת-אוסטרליה. לפי מכתב ששלחו ראשי כאן לידי מנכ"ל חדשות עשר והיועצת המשפטית של הערוץ עו"ד דבורה קמחי - ואשר הגיע לידי וואלה ברנז'ה, בערוץ שידרו מהמשחק קטעים ארוכים "באופן החורג משמעותית מההיתר לשימוש חדשותי שניתן לשימוש שלא במהדורת חדשות, וללא מתן קרדיט לתאגיד כלל".

בתאגיד ממשיכים ומזהירים את הנהלת הערוץ שלא לעשות עוד כל שימוש החורג מהשימוש החדשותי שאושר על ידי התאגיד, ומוסיפים כי לא יהססו לפעול משפטית אם הדבר יישנה. בנוסף, הם אינם שוללים תביעה משפטית כבר כעת כנגד ערוץ עשר.

זהו איננו הקלאש הראשון בין התאגיד לערוץ עשר. בחודש ספטמבר 2017 יצא מנכ"ל ערוץ עשר במתקפה חסרת תקדים נגד התאגיד. יוסי ורשבסקי ניצל אירוע הרמת כוסית לעובדי החברה ומפרטים שהגיעו אז לוואלה ברנז'ה אמר כי "הדבר היחיד שלא בהרצה בכאן הוא ההידבקות לעטיני השלטון". ורשבסקי אמר כי "תאגיד השידור הציבורי מנסה לחקות את חדשות 10 וערוץ 10 חיקוי חיוור, שנסמך על המשאבי כספי הציבור ללא פיקוח, שמסתתר תחת הכסות הפחדנית: 'כאן בהרצה'. כנראה שההרצה תסתיים אחרי בזבוז של 3 מיליארד שקל. הדבר היחיד שלא בהרצה בכאן - ההידבקות המידית לעטיני השלטון וחנופה שיטתית לפוליטיקאים, תוך חצי שנה ב'כאן' אומצו כשלים וקלקולים שברשות השידור הגיעו אליהם אחרי מאמץ של 50 שנה. נציגי השלטון מחככים את ידיהם בהנאה. לפודל הזה פיללו".

בערוץ עשר מסרו בתגובה כי התכנית מופקת על ידי אולפני הרצליה וכי הם בודקים את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully