וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה חדש בזירת עיתונות האוכל: "השולחן"

1.7.2018 / 12:02

אחרי גלובס, קבלו את ההרפתקה החדשה של יובל סיגלר: מגזין קולינרי הממזג בין "על השולחן", "דרך האוכל" ו"גורמה" בהשקעה של 3 מיליון שקל. ב"השולחן" צפויים לעבוד בשלב ראשון 12 אנשי תוכן - מחציתם מהקבוצה

השולחן.
הלוגו החדש

אחרי שעזב את תפקידו כמו"ל גלובס כעבור חצי שנה בלבד, יובל סיגלר מתפנה למיזם התוכן הבא שלו - שנוגע בתחום הקולינריה. לוואלה ברנז'ה נודע כי מחר (שני) יופץ מגזין חדש של הקבוצה בבעלותו תחת המותג "השולחן". המגזין הוא למעשה מיזוג בין "על השולחן", "דרך האוכל" ו"גורמה", ותערוך אותו מרב סריג.

היקף ההשקעה במיזם החדש צפויה להגיע לכ-3 מיליון ש"ח, כולל רכישת נכסי "דרך האוכל" אשר סיגלר רכש מקבוצת תכלת של שלמה בן צבי, ורכישת "על השולחן" מכינוס נכסים, באמצעות בית המשפט המחוזי בתל אביב. כזכור, באוקטובר 2017 הודיעו בעלי מגזין האוכל "על השולחן" ז'אנה ואילן גור על סגירתו אחרי 27 שנות פעילות, זאת בשל הפסדים מתמשכים ומצטברים. בהודעה נכתב כי "בשלב זה אין ביכולתנו להמשיך ולהוציא לאור את "על השולחן" ואנו בוחנים אופציות שונות להעבירו לידי גורם אחר". במסגרת ההליך, כמעט כל עובדי המגזין פוטרו ומשרדי המערכת נסגרו.

בקבוצה אומרים היום כי מגזין "השולחן" הוא חלק מ"בית תוכן מקצועני חדש שיתמחה ביצירת תכנים, אירועים ושירותים קולינריים בפורמטים מגוונים (בדפוס, בדיגיטל ובווידיאו) - וכן בניהול תוכן עבור צדדים שלישיים (White Label)". הגיליון יופץ ל-30,000 עותקים (מתוכם כ-20,000 יופצו למנויים הקיימים "על השולחן" ו"דרך האוכל"), והנותרים יופצו לקהל פודי'ז ממוקד בעיקר באמצעות סניפי סטימצקי וצומת ספרים בכל רחבי הארץ. אתר האינטרנט החדש של "השולחן" צפוי לעלות לאוויר בערב ראש השנה (תחילת ספטמבר) והוא יכלול, בין היתר, כ-15,000 מתכונים מקצועיים מונגשים לחובבי הבישול הישראליים.

ב"השולחן" צפויים לעבוד בשלב ראשון 12 אנשי תוכן - מחציתם מגיעים אין האוס (כותבים, עורכים, מעצבים, מפיקים מ"טיים אאוט"/"את"). שאר העובדים יגיעו מחברות בתחומי המדיה והפרסום וכן מתעשיית המזון והמשקאות. כזכור, במסגרת הסכם קיבוצי שחתמה הקבוצה עם ארגון העיתונאים של ההסתדרות בחודש שעבר, קיים סעיף המסדיר את מעמד עובדי הגוף החדש, אליו תהיה החברה רשאית להעביר עד ששה עובדי מערכת מ"טיים אאוט" ו"את", מבלי שתהיה פגיעה כלשהי בשכרם - וזאת בנוסף לעובדים חדשים.

השולחן - מרב סריג.
תערוך. מרב סריג

בגיליון הראשון של "השולחן" מבטיחים בקבוצה בין היתר: מתכוני קיץ של כמה מהשפים הטובים בישראל, מסע קולינרי סוחף במטבח המקסיקני החדש (אלון הדר); משקאות הקיץ המסורתיים של ארצות ערב (דר' נוף עתאמנה-אסמאעיל); מדור יין של איתי גלייטמן; מדור טבעוני של אורי שביט; שיחה אינטימית על אוכל ואלוהים עם שף איל שני; טור אישי של שף אסף גרניט ועוד.

העורכת הראשית, מרב סריג: "בעידן בו המטבח הישראלי הופך לשם דבר בעולם בזכות יצירתיות, תעוזה, יכולות יוצאות דופן ושימוש מיטבי בהיצע הולך וגדל של חומרי גלם מובחרים, חלק ניכר מהם מגידול וייצור מקומי - "השולחן" ילווה בתשוקה את העוסקים במלאכה, ויאפשר את חשיפת הידע והאפשרויות הגסטרונומיות כאוצר של ממש לציבור אוהבי האוכל, במגוון דרכים ואמצעים, תוך מתן במה מקצועית ומכובדת לתוצרתם ולפועלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully