וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיצוצים מגיעים לכלכליסט? שלושה כתבים יעזבו את המערכת

1.7.2018 / 14:06

כאשר ברקע הקיצוצים בקבוצת "ידיעות אחרונות", כתבת הבנקים, כתב שוק ההון וכתב התקשורת יעזבו את העיתון הכלכלי - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ייתכן שבקרוב יהיו עזיבות נוספות. האם המהלך מרמז על האיחוד עם "ממון"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרישות ופיטורים בכלכליסט, זאת כאשר ברקע תכנית הקיצוצים בקבוצת ידיעות אחרונות עליה דווח לראשונה בוואלה ברנז'ה. במסגרת העזיבות, לא פחות משלושה כתבים מרכזיים יעזבו בחודש אחד את העיתון הכלכלי. בחודשים האחרונים עזבו את העיתון גם מספר עורכים מהדסק.

מדובר בכתבת הבנקים רעות שפיגלמן, כתב התקשורת אביב גוטר וכן כתב שוק ההון אורן פרוינד, שעוזב ועובר ללאומי-פרטנרס. יצוין כי תחום סיקור התקשורת בכלכליסט באופן מסורתי אינו יציב ותחלופת הכתבים בו גבוהה במיוחד. עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי נשקלת הפסקת עבודה של לפחות כתב תחום כיסוי אחד נוסף בעיתון הכלכלי.

העזיבות מעלות שוב על הפרק את ההערכה כי המיזוג עם מוסף "ממון" של העיתון מתקרב - זאת כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. כזכור, איחוד "ממון" עם כלכליסט, אשר משמעותו היא למעשה ביטולו של הראשון, הוא אחד התנאים שהציב רון ירון והסיבות לעזיבתו האפשרית את העיתון.

עם זאת, בכיר בכלכליסט אמר היום לוואלה ברנז'ה כי "השינויים הם חלק מתהליך טבעי של פרישה וקליטה של אנשים במערכת שקלטה לאחרונה את נמרוד בוסו וצבי זרחיה ותקלוט בקרוב עוד".

בעיתון בחרו שלא להגיב לפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully