וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ועשר חתמו על הסכם המיזוג: בעלי המניות לא יישבו בדירקטוריון

4.7.2018 / 20:13

בעלי המניות של רשת וערוץ עשר חתמו היום על הסכם המיזוג של שתי החברות, לקראת איחוד השידורים. סוכם כי בעלי המניות לא יהיו חברים בדירקטוריון. ההסכם טעון את אישור הרשות השנייה והממונה על ההגבלים העסקיים

מערכת וואלה!

בעלי המניות של ערוץ רשת 13 ושל ערוץ עשר חתמו היום (רביעי) הסכם המיזוג של שתי החברות, לקראת איחוד השידורים. ההסכם אושר על ידי דירקטוריון רשת וכן על ידי דירקטוריון עשר.

מעבר לנושא הדירקטוריון וההנהלה, ברשת ובעשר לא מפרטים היום מה מהות ההסכם החתום וכיצד ייראה לוח השידורים. בהצהרת הכוונות שהוציאו לפני מספר שבועות נאמר כי מנכ"ל רשת אבי צבי ישמש כמנכ"ל הגוף הממוזג ויוסי רוזן ישמש כיו"ר הדירקטוריון. כך או אחרת, ההסכם טעון כזכור את אישור הרשות השנייה והממונה על ההגבלים העסקיים - כאשר כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, האחרונה כלל לא בטוח שתאשר את העסקה.

מיזוג ערוץ עשר - רשת.
לוגואים ערוץ עשר ורשת 13

בהודעה משותפת שהוציאו הערוצים נמסר כי "ערוץ רשת-עשר יציע לקהל הצופים בישראל טלוויזיה איכותית, ישראלית, מקורית ומגוונת לצד חברת חדשות עצמאית, מקצועית וחזקה. הערוץ יתבסס על החוזקות שכל צד מביא איתו - רשת המתמחה בתוכן וריאלטיף ועשר המתמחים באקטואליה ודוקומנטריה".

בעלי המניות מסרו לאחר החתימה: "אנחנו גאים על החיבור שיצרנו, שיתוף הפעולה והמשא ומתן בין הצדדים התנהל באווירה טובה, ואין לנו ספק שרוח האחדות והרצון לייצר טלוויזיה טובה תעבור גם לכל העובדים. הפעלת ערוץ טלוויזיה בתנאי שוק של שני ערוצים מסחריים, ללא מאבק הישרדותי, יאפשר ליוצרים ולאנשי התוכן להתמקד ביצירה ישראלית עשירה ואיכותית לטובת הצופים. כשהנהלת הערוץ המאוחד תבנה את לוח השידורים ותאחד כוחות, היא תקבל מאתנו רוח גבית לשמור על רוב מכריע של עובדי הערוצים הנוכחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully