וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המוסף, הגיע תור גלריה: ענבל פרגר תחליף את רוני בר

18.7.2018 / 10:54

חודשיים אחרי הדרמה במוסף "הארץ" ואיחוד המערכות הרשמי עם דה מרקר, הגיע תור מוסף התרבות: לוואלה ברנז'ה נודע כי עורכת ערוץ האופנה ב-Xnet ענבל פרגר תחליף את עורכת גלריה. בהארץ סירבו להתייחס

בית הארץ. צילום : ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
בית הארץ/ראובן קסטרו, צילום : ראובן קסטרו

חמישה חודשים לכניסתו של ליאור קודנר לתפקיד סגן עורך העיתון, והסערות בהארץ נמשכות: לפני כחודשיים הוחלט למנות את ראש מערכת החדשות באתר אורי מרק לתפקיד עורך המוסף, ואילו כעת - כך נודע לוואלה ברנז'ה - תמונה ענבל פרגר לעורכת מוסף "גלריה" במקומה של רוני בר. עורך העיתון אלוף בן סירב להגיב לדברים.

פרגר שימשה בעברה כעורכת מוסף "סגנון" של מעריב, בו גם עבדה לצד מי שמשמשת כיום כעורכת מהדורת סוף השבוע של "גלריה" ליסה פרץ. כיום היא משמשת כעורכת ערוץ האופנה של אתר Xnet מבית ידיעות אחרונות. רוני בר נכנסה לתפקידה בסוף 2014 והחליפה את פרץ ששימשה עד אז כעורכת המוסף היומי. לפני כן שימשה כעורכת חדשות בדסק הארץ, ככתבת מעריב בפריז. בנוסף כתבה על אופנה ב"פאשן פורוורד" של מאקו. בר תישאר כתבת מגזין במוסף.

כזכור, לפני חודשיים יצא לדרך גם איחוד המערכות המדובר בין הארץ לדה מרקר - איחוד עליו דווח לראשונה בוואלה ברנז'ה, ושאר מטרתו לחסוך בעלויות התפעול של שתי המערכות הצמודות. התהליך החל עם פרישתו של עורך דה מרקר סמי פרץ תוך הכפפת העיתון לאלוף בן. מאוחר יותר בוצעו שינויים נוספים תחת אותה מטרה, בהם מינויה של דפנה מאור לתפקיד ערכת חדשות החוץ של העיתון, זאת בנוסף לתפקידה כעורכת כלכלה עולמית במרקר.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, עורך המוסף מורן שריר יסיים בקרוב את תפקידו ויישאר בעיתון ככתב. לפי גורמים בעיתון, מאחורי המהלך להציב במקומו את ראש מערכת החדשות אורי מרק עומד רצון של עורך העיתון אלוף בן וסגנו ליאור קודנר להפוך את המוסף להיות "מוסף תחקירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully