וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דבר ראשון" מגייס: ספי קרופסקי מכלכליסט יגיע לתפקיד בכיר

25.7.2018 / 10:49

קרופסקי, שכתב בעיתון הכלכלי מבית ידיעות אחרי שנים בדסק החדשות של "הארץ", ירכז את תחומי הבריאות, החינוך והרווחה - כך נודע לוואלה ברנז'ה; ובינתיים: לינוי בר גפן צפויה לצלם פרקים נוספים של "דבר לילדים"

ספי קרופסקי. תומר אפלבאום, מערכת וואלה! NEWS
ספי קרופסקי/מערכת וואלה! NEWS, תומר אפלבאום

העיתונאי ספי קרופסקי, שמשמש בשנתיים וחצי האחרונות ככתב החינוך והבריאות של "כלכליסט", יגיע לתפקיד בכיר באתר החדשות "דבר ראשון" - כך הודיע היום לאנשי המערכת העורך הראשי שי ניב.

קרופסקי (38) ירכז באתר את תחומי הבריאות, הרווחה והחינוך, המסוקרים על ידי טל כרמון ודוד טברסקי. לפני שהגיע לכלכליסט שימש קרופסקי במגוון תפקידים בעיתון "הארץ". במקביל הוא כתב טור קבוע במדור הספורט של "הארץ" אשר עסק בקבוצת הפועל ת"א בכדורגל, וכן על התרבות הדיגיטלית במוסף הארץ ובמוסף "גלריה". בתחילת העשור הקודם שימש קרופסקי ככתב פוליטי וכעורך בדסק החדשות של וואלה! NEWS.

"הניסיון של ספי הן כראש דסק חדשות והן ככתב חינוך ובריאות, צפוי לחזק מאוד את המערכת ואת תחומי הליבה שלנו בדבר ראשון, ולייצר הרבה מאוד ערך לאנשינו ולקוראינו", מסר ניב. "ספי מצטרף אל צוות נהדר וערכי של כותבים, עורכים ומעצבים, שמאתגרים כל יום מחדש את השיח הכלכלי-חברתי בישראל ומייצרים הרבה יותר מעוד קצת חדשות", הוא הוסיף. במקביל לחיזוק מבחוץ, ניב מסר כי בכוונתו לבצע בקרוב גם חיזוקים וקידומים מבית.

בינתיים, ימים ספורים לפני העלייה לאוויר של תכנית הרשת "דבר לילדים" שנחשפה כאן בשבוע שעבר, נודע כי המגישה לינוי בר גפן צפויה לצלם פרקים נוספים מעבר ל-3 הפרקים הראשונים שצולמו עד כה. אחרי אורחים כמו נגידת בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג וח"כ איילת נחמיאס ורבין, ב'דבר ראשון' מבטיחים להפתיע עם אורחים מעניינים במיוחד בפרקים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully