וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: גם אחרי המיזוג - לסיון כהן תישאר רצועה אחה"צ

29.7.2018 / 13:02

בזמן שעובדי ערוץ עשר נמצאים תחת ערפל של חוסר ודאות באשר לעתידם, לפי גורם בכיר בתעשייה, לכהן "כבר מובטחת ברשת רצועה ב-16:00 או 18:00 לתכנית בסגנון הכל כלול". עד אמצע אוגוסט עתידה הממונה על ההגבלים להכריע בנושא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שעובדי ערוץ עשר מצויים בערפל באשר לעתידם התעסוקתי, יש מי שככל הנראה יכולה להיות רגועה: לוואלה ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים הוחלט ברשת כי במידה והמיזוג ייצא לפועל, המגישה סיון כהן תקבל רצועה בערוץ הממוזג - וכעת נותר להחליט רק אם היא תהיה ב-16:00 או ב-18:00 - שעות הנחשבות חלשות מבחינת היקף צפייה ברשת הנוכחית. לא ברור עדיין אם הרצועה תישא את השם "הכל כלול" או תשנה את שמה, ואולם אף היא תעסוק בנושאי צרכנות. כזכור, מאז שבה התכנית לרצועת 16:00 בערוץ עשר היא עומדת על אחוזי צפייה מזעריים.

לפני שבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי במסגרת ההיערכות למיזוג הצפוי בין ערוץ עשר לרשת - שעדיין טעון את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים שעתידה להכריע בנושא עד אמצע אוגוסט - מנכ"ל רשת, אבי צבי, נפגש עם נציגי ועד העובדים בערוץ עשר, יו"ר ארגון העיתונאים יאיר טרצ'יצקי, וגם מתן חודורוב ונגה ניר נאמן - מחדשות עשר. כזכור, ברקע ניצב סכסוך העבודה עליו הכריזה ההסתדרות בערוץ עשר - שעשרות מעובדיו ייאלצו להיפרד מהעבודה כתוצאה מהמהלך.

הפגישה, שנקבעה ביוזמת נציגי חדשות עשר - שדווקא עומדים להתחזק עם המיזוג, נועדה, כך לפי מזכר ששלחו לעובדים נציגיהם אחרי הפגישה, "להתמודד עם ההזדמנויות והחששות - כמו הבטחת היציבות התעסוקתית של עובדי חברת החדשות, קליטת עובדים מקרב ערוץ עשר, שימור העצמאות העיתונאית המלאה שממנה נהנית חברת החדשות, לוח השידורים העתידי שלה והיבטים אחרים הנוגעים לתנאי העבודה".

עוד כתבו נציגי העובדים בסיכום הפגישה כי "לשמחתנו שמענו שרשת מחויבת לחיזוק המהדורה המרכזית, לרבות באמצעות השקעה משמעותית, במטרה שתנצח באיכות וברייטינג את המתחרה שתשודר בקשת (הכוונה היא למהדורת "החדשות" שעתידה להירכש על ידי קשת במידה ומהלך המיזוג בין רשת לעשר יאושר ד. ו)".

את תגובתה של סיון כהן השוהה בחופשה לא ניתן היה להשיג. ברשת בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully