וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי המודעה של כחלון: סמנכ"ל המכירות של ישראל היום פורש במפתיע

30.7.2018 / 14:02

פרסום ראשון: דרמה נוספת בצמרת "ישראל היום" עם עזיבתו של אייל סלוניקי חצי שנה בלבד לאחר מינויו. גורמים בעיתון אומרים כי העזיבה אינה על רקע קיצוצים - אז האם יש קשר למודעת הענק של שר האוצר שעטפה אתמול את העיתון והרתיחה את שותפיו לממשלה?

אייל סלוניקי. יחצ,
אייל סלוניקי/יחצ

עזיבה נוספת של בכיר ב"ישראל היום": סמנכ"ל הסחר של העיתון אייל סלוניקי עוזב, זאת כ-7 חודשים בלבד לאחר כניסתו לתפקיד - כך נודע לוואלה ברנז'ה. העזיבה מגיעה כאשר ברקע גל צמצומים בעיתון, ואחרי שינוי כולל בהנהלה. ואולם, לוואלה ברנז'ה נודע כי ייתכן שפרישתו המפתיעה דווקא קשורה למודעת הענק של כחלון שעטפה אתמול את שער העיתון, ובוודאי לא גרמה לעודף שביעות רצון בבלפור. כך או אחרת, לפי גורמים בעיתון, העזיבה של סלוניקי אינה קשורה לקיצוצים, ובקרוב ימונה לו מחליף.

כזכור, לפני שלושה חודשים, מו"ל הקבוצה אשר בהרב ומנכל"ית הקבוצה ציפי קורן הודיעו על סיום תפקידם כעבור 12 שנה בקבוצה - ובמקביל מרים אדלסון, אשתו של הבעלים שלדון אדלסון, מונתה למו"ל החדש. תחתיהם, עמיר פינקלשטיין מונה למנכ"ל הקבוצה וריקי רוב למשנה למנכ"ל ולאחראית בתחום הכספים. לבקשת אדלסון, בהרב וקורן הובילו בקבוצה תהליך התייעלות כולל מיזוג אתר nrg לפלטפורמות הדיגיטליות של "ישראל היום", עליו פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. המהלך כלל גם הוצאה לפועל של תכנית קיצוצים בקבוצה - תכנית שלא מן הנמנע שהיו גם חלק מאלו ששילמו עליה את המחיר.

יצוין כי בשנה האחרונה אדלסון הפחית משמעותית את הזרמת הכספים לעיתון ועל פי גורמים בעיתון מנסה להפוך אותו אף לרווחי - לאחר שההערכה היא כי צבר הפסדים של קרוב למיליארד שקל מאז הקמתו.

הקמפיין החדש של שר האוצר משה כחלון  (מתוך עיתון ישראל היום). מערכת וואלה! NEWS
המודעה שהובילה לעזיבה? ישראל היום/מערכת וואלה! NEWS

אייל סלוניקי החליף בתפקיד את איתן סגל כאשר תחת סמכותו כל מערך הסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה בעיתון המודפס ובזירה הדיגיטלית, כפי שפורסם בעבר בוואלה ברנז'ה, בכוונת הקבוצה לשים דגש רב על האתר של "ישראל היום".

סלוניקי מילא שורה של תפקידי מפתח במערכות שונות: בין היתר שימש כמשנה למנכ"ל אתרי קבוצת הארץ-TheMarker ומנכ"ל "מעריב דיגיטל". כמו כן, שימש כסמנכ"ל השיווק, הפיתוח העסקי והמכירות בקבוצת "הארץ" ומנהל אתרי "הארץ" אנגלית ועכבר העיר און ליין. במהלך השנה האחרונה הוא שימש כיועץ בפרוייקט תוכנית הנאמנות החדשה של בנק לאומי לאחר שהיה שותף בעבר להקמת Cashback, מועדון הלקוחות של בנק הפועלים.

ב"ישראל היום" אישרו כי סלוניקי יעזוב את תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully