וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12,000 ש"ח+מע"מ - ואתם ברשימת "אנשי העסקים המובילים" של פורבס

6.8.2018 / 13:33

פרק נוסף בסדרה של וואלה ברנז'ה: "כך עובדת מכונת התוכ"ש". בימים אלו מפיקים ב-Forbes Israel פרויקט אותו הם מגדירים כ"יוקרתי ויוצא דופן", תחת הכותרת המבטיחה "אנשי העסקים המובילים". סכום של 5 ספרות ואתם שם, עם בונוס - לינק

קיילי ג'נר על שער מגזין פורבס אוגוסט 2018 בתור המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם. אתר רשמי + אינסטגרם, אתר רשמי
קיילי ג'נר על שער מגזין פורבס אוגוסט 2018 בתור המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם/אתר רשמי, אתר רשמי + אינסטגרם

פרק נוסף בסדרה של וואלה ברנז'ה: "כך עובדת מכונת התוכ"ש". בימים אלו מפיצים אנשי מכירות מטעם המגזין הכלכלי "פורבס-ישראל" הצעה לאנשי עסקים להופיע במה שהם מגדירים כ"פרוייקט תוכן יוקרתי ומעניין בשם: 'אנשי העסקים המובילים'".

לפי הצעה ברוח זו שהגיעה לידי וואלה ברנז'ה, הפרויקט יופיע במגזין "Forbes Israel"- גיליון דירוג 100 העשירים של ישראל" שיופץ בחודש ספטמבר, ו"לכן", כך מדגישים במגזין, "מדובר בחשיפה ממוקדת לקהל יעד סוציו אקונומי גבוה ביותר. אנו מציעים לך להשתתף בפרוייקט יוקרתי זה, בכתבה אודותיך נציג את האג'נדה שלך, את הישגיך יוצאי הדופן לצד תמונתך. כל כתבה תקבל לינק ייעודי לה של מגזין פורבס. עלות לכתבה: 12,000 ש"ח+מעמ בלבד".

ההצעה יצאה מטעם משרד יחסי הציבור של עינת פרידמן העוסק בדרך כלל בתוכן שיווקי. לפני מספר חודשים פורסם בוואלה ברנז'ה כי באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית קובלים נגד דירוג הרופאים הטובים ביותר בתחום של "פורבס". באיגוד טענו כי הרשימה איננה אמינה או מבוססת מדעית. גם אז משרדה של פרידמן היה קשור בנושא.

מפורבס ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בפרויקט תוכן שיווקי של חברת יח"צ חיצונית שרוכשת מאתנו עמודי פרסום,
שאינה קשורה בשום צורה לתוכן המערכתי. בפנייה של חברת היח''צ מצוין במפורש שמדובר בפרויקט תוכן שיווקי. אתם מוזמנים לפתוח כל גיליון של מגזין פורבס ולהיווכח שהתוכן השיווקי הקיים בו מסומן ומובדל מתכני המגזין המערכתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully