פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      חרף ההכחשות: ויזל ביטל השתתפותו בועידת המשפיעים של "החדשות"

      לוואלה ברנז'ה נודע כי ויזל, שעד כה נותר ברשימת המשתתפים הבכירים בוועידה של "החדשות" שאמורה להתקיים בשבוע שהבא, הודיע כי לא יגיע. בחדשות עשר דווח אתמול על אישה שלישית שהעידה כי ויזל הטריד אותה מינית - ואולם הוא מכחיש את הדברים

      הראל ויזל מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס בבורסה לניירות ערך בת"א, 5 בספטמבר 2010 (ראובן קסטרו)
      (צילום: ראובן קסטרו)

      אחרי הפרסום על אישה שלישית שטוענת שהוטרדה על ידו בחדשות עשר אתמול (שלישי) ולמרות שהוא ממשיך להכחיש את הטענות, מנכ"ל "פוקס" הראל ויזל ביטל את השתתפותו בוועידת "המשפיעים" של "החדשות" שתתקיים בשבוע הבא - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בוועידה, ויזל היה אמור להשתתף בפאנל לצד בכירי המשק.

      אתמול פורסם בחדשות עשר, אשר חשפה לפני שבוע לראשונה את הטענות נגד ויזל, כי אשה נוספת שעבדה לצד מנכ"ל קבוצת "פוקס" העידה כי הוא הטריד אותה מינית בהזדמנויות שונות. לפי תחקיר שפרסם רביב דרוקר, האשה התלוננה כי ויזל לקח את ידה והכניס אותה לתוך מכנסיו, בתקרית אחרת נישק אותה בניגוד לרצונה ובתקרית שלישית הציע לה לבצע בו מין אוראלי. ויזל מכחיש את הדברים.

      לפי תחקיר "המקור", נשים טוענות כי הוצעו להן הצעות מגונות מהמנכ"ל ובעל השליטה בחברת האופנה "פוקס", הראל ויזל. מתחקיר התכנית "המקור" עולה התנהגות מינית בוטה לכאורה מצדו של ויזל כלפי נשים שהיו איתו בקשר עסקי. המתלוננות עברו בדיקות פוליגרף ונמצאו דוברות אמת.

      הראל ויזל החדשות (צילום מסך)
      מתוך אתר הועידה (צילום מסך)

      "עדכנו את רשת שתהיו חשופים במיליונים"

      בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בניסיון למנוע את פרסום תחקיר "המקור" אודותיו שלח ויזל באמצעות משרד עוה"ד רם כספי מכתב איום לפני תביעה לערוץ עשר בו הזהיר שבמידה ויפרסמו את התחקיר הם יהיו חשופים לתביעה בת מיליונים שכן מדובר בנזק פוטנציאלי של מאות מיליוני שקלים לחברה.

      בניגוד למקרים רבים בהם מתקבל מכתב התראה מסוג זה, במכתב שנשלח לערוץ עשר, איימו שיתבעו את צוות התכנית, הכולל מלבד רביב דרוקר גם תחקירנים וכן את מנכ"ל חדשות עשר גולן יוכפז, מנכ"ל ערוץ עשר יוסי ורשבסקי ויו"ר דירקטוריון ערוץ עשר שמואל גורטלר - באופן אישי.

      בנוסף, במכתב רמזו גם למיזוג הצפוי עם רשת, ודרשו מחדשות עשר ליידע את רשת בנוגע לחשיפה החריגה בהיקף של מאות מיליוני שקלים שתיווצר לערוץ כתוצאה מהפרסום. לא ברור אם מכתב בנוסח דומה נשלח גם לרשת.

      לאורך המכתב ששלחו מטעם פוקס, הכחישו בחברה את הטענות, ואולם, שעות ספורות לפני פרסום התחקיר התקבלה בחדשות עשר תגובה, שלמראית עין נראית מרוככת בהרבה - והיא זאת שלבסוף פורסמה.

      בחברת החדשות אישרו את הפרטים.