וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה יופי את נראית

5.9.2018 / 10:01

נרי אבידן-סלע מונתה לעורכת חטיבת האופנה והיופי של אתר Xnet מבית ידיעות אחרונות, במקום ענבל פרגר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. היא חברה בצוות העורכים באתר מ-2011. פרגר עזבה לטובת עריכת המוסף היומי "גלריה" של "הארץ"

נרי אבידן-סלע. אלון שפרנסקי,
נרי אבידן-סלע/אלון שפרנסקי

נרי אבידן-סלע מונתה הבוקר (רביעי) לעורכת חטיבת האופנה והיופי של אתר Xnet מבית ידיעות אחרונות, במקום ענבל פרגר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. אבידן-סלע שימשה עד כה כעורכת המשנה של ערוצי האופנה והיופי ב-Xnet, והיא חברה בצוות העורכים באתר מ-2011. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, פרגר עזבה לפני מספר שבועות לטובת עריכת המוסף היומי "גלריה" של "הארץ".

אבידן-סלע למדה בתל אביב צילום במכון אבני וגרמנית במכון גתה. בלונדון למדה תקשורת וביקורת תרבות באוניברסיטת גולדסמית', ועבדה עם צלמי אופנה ומגזינים כמו ID, the face, ווג. כששבה לישראל מונתה לעורכת וכתבת האופנה ב"עכבר העיר תל אביב", השתתפה בעריכה ובכתיבת ביקורות במדורי הלייפסטייל, וניהלה את המוסף "דיזנגוף" של רשת שוקן.

בינואר 2011 הצטרפה לצוות ההקמה של Xnet ובמקביל, ערכה את ערוץ "חיים טוב" וניהלה את שיתוף הפעולה של האתר עם חברת ענני תקשורת. מ-2015 היא גם מנהלת ומתאמת את הפיתוח הטכנולוגי של מערכת האתר.

ב- Xnet אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully