וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן קוולר מצטרף לערוץ "כנסת" מבית RGE; יגיש את חדשות הבוקר

13.9.2018 / 12:42

קוולר, ששימש ככתב הפוליטי של גלי צה"ל במשך 8 שנים, יגיש את מהדורת הבוקר של הערוץ החדש - כך נודע לוואלה ברנז'ה; "נשתדל לתרגם את האירועים במשכן לטלוויזיה טובה, כזו שפותחת את היום וקובעת סדר יום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזרח שאכפת לו. קוולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידן קוולר מצטרף לערוץ הכנסת החדש "כנסת" שם יגיש את מהדורת חדשות הבוקר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. קוולר התגייס בשנת 2000 לגלי צה"ל ושם היה כתב ושדר ספורט. לצד תפקידיו ככתב הספורט של התחנה ועורך חדשות, שימש בבחירות 2003 ככתב פוליטי. ב-2004 קיבל הצעה לשוב לגלצ, הפעם למחלקת התרבות. כיום הוא מגיש בגלצ את התכנית "שישבת", מגזין אקטואליה לסיכום סוף-השבוע. בין השנים 2006-2014 שימש ככתב והפרשן הפוליטי של התחנה ובחודש מאי 2014 מונה לשדר הספורט הראשי של התחנה, ומנהל מחלקת הספורט.

מהדורת הבוקר של ערוץ הכנסת החדש תלווה את המתרחש בכנסת מהפן הפוליטי החדשותי והאזרחי ותלווה את הח"כים, השרים ובאי הכנסת, כמו גם תלווה את החקיקה ודיוני הוועדות שעל סדר היום. המהדורה תעדכן גם מהמתרחש ברשתות החברתיות. מינויו של קוולר, שיגיש את המהדורה במקביל להמשך פעילותו בגלי צה"ל, מצטרף למינויים נוספים עליהם דווח לראשונה בוואלה ברנז'ה. בערוץ כנסת ממשיכים לגייס עובדים, אנשי תוכן, כתבים ומגישים באולפני הערוץ בירושלים.

עידן קוולר מסר: "אני שמח לחזור אל המשכן, ולהיות חלק מ"כנסת". האנרגיות בכנסת ובמסדרונותיה בכל הקשור לדרמות פוליטיות לצד הצבעות מותחות ודיונים מרתוניים במליאה, שובות את מחזור הדם של חובביי וחובבות אקטואליה לצד אזרחים אכפתיים, כשאת כל האירועים הללו נשתדל לתרגם לטלוויזיה טובה, כזו שפותחת את היום וקובעת סדר יום".

מערוץ "כנסת" נמסר: "עידן קוולר הוא מקצוען שמשלב ידע אדיר עם יכולת הגשה טבעית. אין ספק שמהדורת הבוקר של "כנסת" בהגשתו תהיה לתכנית האקטואליה הפוליטית המובילה של הבוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully