וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מוחמד מג'אדלה מצטרף לחדשות 12

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 13:22

אחרי חודשים ארוכים שבהם שימש כפאנליסט בחדשות 12 מצטרף העיתונאי מוחמד מג'אדלה באופן רשמי לחברת החדשות וייקרא מעתה "פרשן חדשות 12". מג'אדלה ימשיך במקביל לשמש כמנהל חטיבת החדשות וכמגיש בכיר ברדיו א-נאס

אחרי חודשים ארוכים שבהם שימש כפאנליסט בחדשות 12, ובעיקר בפאנל של אולפן שישי, מצטרף העיתונאי מוחמד מג'אדלה באופן רשמי לחברת החדשות וייקרא מעתה "פרשן חדשות 12". מג'אדלה ימשיך במקביל לשמש כמנהל חטיבת החדשות וכמגיש בכיר ברדיו א-נאס.

ארגון "אקט" שמטרתו שילוב של אזרחים ערבים בתקשורת הישראלית, בירך על מינויו של מג'אדלה: "הקול שהוא משמיע הוא לא רק קול מרענן, מעניין וחד על המסך אלא גם נותן חיזוק משמעותי למאמץ להגדיל את נוכחותם של פרשנים ועיתונאים ערבים על המסכים של כולנו".

מוחמד מג'אדלה. באדיבות המצולם,
מצטרף לחדשות 12. מג'אדלה/באדיבות המצולם

בריאיון שהעניק לפני כשבועיים לפודקאסט "תיק-טוק" בהגשת דוד ורטהיים, נשאל מג'אדלה מאיפה יותר תוקפים אותו יותר, מהצד הערבי או דווקא היהודי. "להיות עיתונאי ערבי בתקשורת הישראלית-העברית, בטח המיינסטרימית, משרת את שני הצדדים. השמאלנים ייקחו ממך מה שהם רוצים כדי לנגח את הימין, וההפך. זה מזכיר לי את כניסת רע"מ לכפר המכביה, כשכל המפלגות הגיעו לשולחן המו"מ. היחידים שלא התקבלו בצרחות היו דווקא הם, בגלל הקונסטלציה הפוליטית. שכולם היו איתם בסוג של דיאלוג. זה קצת דומה גם למה שקורה לי כעיתונאי".

בתשובה לשאלה האם קיימת גזענות בתקשורת הישראלית, השיב: "זה שהתקשורת העברית נהגה בגזענות כלפי החברה הערבית זה לא סוד. זו לא פרשנות. זו עובדה קיימת. אנחנו הופלינו פה לדורות, במיוחד בייצוג התקשורתי. אבל גם עלינו כמגזר יש אחריות. אנחנו לא ניסינו להיכנס לתקשורת העברית. אפילו אני, עד לפני שנה הרגשתי שהמסך הזה עוין אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully