וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרד ומשול: מנכ"ל החדשות ביקש הבהרה כי לא יפוטר; מנכ"ל רשת לא גיבה

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 15:12

הכוונה להדיח את מנכ"ל חדשות 13 עולה מדרגה: ישראל טוויטו דרש מדירקטוריון החברה שיבהיר אם בכוונתו להדיח אותו, ונענה במכתב שהוציא מנכ"ל רשת בה הודה ל"עובדי חברת החדשות"

בן טל: "אני מבקש להבהיר כי חדשות 13 היא נכס משמעותי עבור רשת. מדובר באמירות של בעלי אינטרס שנועדו להביא לאווירה רעה בחברה ולי, לרשת 13 ולי יש אמון מלא בחדשות 13 ובעובדי החדשות"

האם מלחמת הכל בכל ברשת 13 עוברת מעל לפני השטח? מנכ"ל רשת אבי בן טל הוציא היום (רביעי) מכתב חריג בו כתב לעובדי חברת החדשות: "בהמשך לפרסומים ואמירות, מהם עלו טענות מצד גורמים אנונימיים ואינטרסנטים בדבר היחסים בין רשת 13 לחברת החדשות. אני מבקש להבהיר כי חדשות 13 היא נכס משמעותי עבור רשת. מדובר באמירות של בעלי אינטרס שנועדו להביא לאווירה רעה בחברה ולי, לרשת 13 ולי יש אמון מלא בחדשות 13 ובעובדי החדשות. עשייתכם היומיומית היא אות ומופת לעבודה עיתונאית מצוינת. האמון הרב שאנו רוכשים לחברת החדשות בא לידי ביטוי יום יום. אני כותב לכם הודעה זו על מנת להסיר כל ספק בנוגע לאמון הרב שיש לי ולנו בכם".

נראה כי המכתב נשלח בתגובה לפרסום בגלובס לפיו מנכ"ל חברת החדשות דרש מדירקטוריון החברה להבהיר את מצבו נוכח הפרסומים בשבועות האחרונים אודות הכוונה להחליפו בשל אי שביעות רצון מתפקודו ומתוצאות החברה. כך או אחרת, בשום שלב במכתב בן טל לא התייחס לדרישתו של טויטו או נתן לו גיבוי אישי נוכח הפרסומים.

ישראל טויטו. יח"צ, אתר רשמי
נדחק לפינה. טויטו/אתר רשמי, יח"צ

נתוני הצפייה במהדורת חדשות 13 נמצאים בחודשים האחרונים בדעיכה מתונה, כאשר רק לפני שלושה שבועות, כשלצידה העוגן החד פעמי של משחקי היורו, השיגה החברה נתון שפל של 5.4%. גם בשאר רצועות החדשות המצב לא מזהיר, ומהחתירה האופטימית לשוויון מול קשת שליוותה את המיזוג עם ערוץ 10, נותרה בחברה רק ציפייה יומיומית שלא לצאת מושפלים. חברת החדשות הפכה למשקולת כבדה מאי פעם על רשת - קודם כל ברמה המיצובית, אבל גם הכלכלית.

בצמרת רשת מתייחסים אל עזיבתו הקרבה של מנכ"ל חברת החדשות טויטו כעובדה מוגמרת. השאלה, כפי שאומרת הקלישאה, היא רק מתי ובאיזה תנאים. גורם בענף אף דייק השבוע את הסוגייה ואמר שקונקרטית, בשלב הזה המאבק הוא לרוב רק על תנאי הפרישה.זאת כאשר על פי הפרסומים, בעל הבית כבר מראיין מחליפים.

טרם התקבלה תגובת חדשות 13 לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully