וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הזמן האבוד: לאן נעלם האייטם בחדשות 12 על מרב מיכאלי

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 11:23

לטעות זה עניין אחד, אבל לערוך את המהדורה בדיעבד כדי לטשטש עקבות זה כבר משהו אחר. וואלה! ברנז'ה חיפשה את האייטם על "החופשה" של השרה מרב מיכאלי ולא מצאה. ומה אומרים בחדשות 12 בתגובה?

הפיאסקו המוזר שאירע בסוף השבוע לחדשות 12 מסרב לגווע. לאחר שהותיר אחריו לא מעט שאלות פתוחות, ולאחר שסירבו לקחת אחריות על הטעות והאשימו את שרת התחבורה, מתברר כי בחברת החדשות הסירו את האייטם המקורי מאתר N12 וכן ערכו מחדש את כותרות מהדורת אולפן שישי, כך שהפתיח לא יכלול הפניה אליו.

הסיפור כזכור מתחיל בשישי בערב, כשהכתב הפוליטי ירון אברהם פרסם באולפן שישי כי למרות מצב התחלואה והצורך בדוגמה אישית, שרת התחבורה מרב מיכאלי התעקשה לנסוע לארצות הברית. התגובה של מיכאלי הבהירה שמדובר ב"נסיעה פרטית", אבל לאברהם - שאולי ניסה לשווק "הגינות גם כלפי פוליטיקאים משמאל" - זה לא הספיק, ובאולפן שישי הפכו את הנסיעה לחופשה, שתוך כמה מבזקים כבר הפכה ל"חופשה שערורייתית".

עם זאת, מתברר שבחדשות 12 שכחו להוריד את האייטם גם ממהדורת סוף השבוע, שם עוד הספיקו לעשות לו פולו אפ לפני הרעש שנוצר בעקבות הפרסום. "לטעות זה עניין אחד, אבל לערוך את המהדורה אחרי זה כדי להעלים את הפאדיחה זה כבר משהו אחר. סתם מביך", כתב העיתונאי איתי זילבר על המהלך.

מחדשות 12 נמסר בתגובה: "בכותרות ובפאנל אולפן שישי ב-N12 לא רצינו להביא בפני הגולשים מידע שהתברר עם צאת השבת בהקשר אחר לגמרי".

מרב מיכאלי. צילום מסך, צילום מסך
דקה לפני הקריסה. הפתיח של חדשות סוף השבוע/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully