וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רומי נוימרק תגיש את המהדורה המרכזית בתאגיד

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 14:44

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לנוימרק, מגישת חדשות הלילה בכאן 11, הוצע באופן רשמי להיכנס לנעליה של דוריה למפל. כעת היא המועמדת המובילה לתפקיד. וגם, אחרי שהודיעה על עזיבה וחזרה בה - נחשף הפיצוי שקיבלה גאולה אבן

רומי נוימרק קיבלה הצעה רשמית לשמש כמגישת המהדורה המרכזית "חדשות הערב" בתאגיד השידור כאן. כעת היא המועמדת המובילה להחליף את דוריה למפל שהודיעה לפני מספר שבועות על פרישתה, כך על פי גורמים בכירים בתאגיד. נוימרק מגישה את "חדשות הלילה", מהדורת סיכום חדשות היום של ערוץ כאן 11 ומשמשת כמגישה מחליפה ב"חדשות הערב" ו"חדשות השבת".

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי הסיפתח של נוימרק יהיה כבר הערב (שלישי) עם הראיון הראשון מאז כניסתו לתפקיד שיעניק רה"מ נפתלי בנט לשלושת הערוצים בטלוויזיה. בחדשות 12 תראיין אותו יונית לוי, בחדשות 13 תמר איש שלום ובכאן 11 נוימרק.

מאז הודעתה של למפל על עזיבתה כעבור שנתיים וחצי בלבד, בורסת השמות סביב זהות מחליפתה כללה את מגישת חדשות עשר לשעבר טלי מורנו שסירבה לתפקיד בשל מחלוקת על היקף המשרה; וכן את המגישות הבכירות מתוך התאגיד, בהן גאולה אבן ומיכל רבינוביץ'. נוימרק החלה את דרכה ב-2008 בחדשות עשר כמגישה ועורכת מבזקים. מ-2014, הגישה את התוכנית "היום שהיה". משם עברה לתאגיד השידור כאן.

מכאן חדשות נמסר: "לא מתייחסים לשמועות. מבטיחים לעדכן כשיהיה מה לעדכן".

רומי נוימרק. רונן פדידה,
רומי נוימרק/רונן פדידה

ובגזרה אחרת, כזכור, לפני מספר שבועות פורסם בוואלה! ברנז'ה כי מגישת החדשות גאולה אבן סער הגישה את התפטרותה מתאגיד השידור כאן, ולבסוף חזרה בה. אבן, רעייתו של שר המשפטים גדעון סער, ביקשה לעזוב בשל מה שהוגדר כשחיקה ו"נסיבות אישיות". אבן הייתה אף היא בין המועמדות להחליף את דוריה למפל בהגשת המהדורה. היום מודיעים בתאגיד כי אבן סער תגיש החל מאוקטובר את מהדורת יום שישי שתיקרא 'השבוע עם גאולה'. לפי התאגיד, "הפורמט המחודש יכלול התייחסות אחרת לאירועי השבוע, פינות חדשות ועוד הפתעות". את חדשות סוף השבוע הגיש עד כה ירון דקל, שעוזב לשליחות בקנדה.

בזמנו הובעה ביקורת רבה על הגשתה של אבן סער משדרי אקטואליה, זאת בזמן שבן זוגה מכהן כשר המשפטים, אולם בתאגיד אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי ועדות האתיקה גם הפנימית וגם זו של מועצת התאגיד דנו בנושא עקרונית ומצאו שאין מניעה לשבצה כמגישת חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully