וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה ניר חפץ חוזר לעיתונות: הכירו את הפרויקט החדש שלו

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 14:17

מתחת לרדאר התקשורתי השיק עד המדינה המרכזי במשפט נתניהו מקומון תל אביבי חדש בו הוא משמש כשותף עסקי והן כיועץ משפטי. ומיהם עובדי המערכת?

מתחת לרדאר התקשורתי, הושק אתמול (רביעי) להרצה שקטה אתר חדש, תחת השם "תל אביב אונליין". על פי הכתוב בו, מדובר ב"מקומון דיגיטלי המסקר את מה שקורה בעיר במגוון מדיות ורשתות חברתיות מהזווית של תושבות ותושבי תל אביב - יפו". כפי הנראה, מדובר בניסיון להיכנס לוואקום שנוצר עם סגירת המקומונים של העיתונים הגדולים, וכן עם הפיכתו של טיימאאוט תל אביב - הנחשב לבעל אוריינטציה יותר מסחרית ובידורית - לירחון.

לוואלה ברנז'ה נודע כי מאחוריו עומד שם מפתיע - עד המדינה המרכזי במשפט נגד רה"מ לשעבר נתניהו ונאשמים נוספים בתיקי 1000, 2000 ו-4000 ניר חפץ - המשמש כשותף (אחד מבין שלושה) במיזם. במקביל, חפץ מחזיק בבעלותו גם את האתר הרפואי-מקצועי "מדניוז".

כאמור, חפץ מושקע בשליש מהמיזם המוערך בהשקעה של מאות אלפי שקלים, כאשר לצידו מוביל בפועל את האתר היועץ השיווקי ולשעבר עיתונאי הארץ צחר רותם. כיום רותם הוא יועץ דיגיטל עצמאי. השותף השלישי הוא בעלים של חברה להקמה ותפעול של אתרים בסקטור הפרטי. בסביבת חפץ מכחישים קשר תוכני למיזם, ומתעקשים שהוא מושקע במשרד עורכי דין החדש שהקים בלב תל אביב. עם זאת, חפץ משמש גם כיועץ משפטי של המגזין.

קדם משפט | ניר חפץ נגד אמיר אוחנה. תביעה כספית בגין לשון הרע. השלום, ת"א 8 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
מושקע במיזם עיתונאי. חפץ/ראובן קסטרו

את האתר עורכת אביה בן דוד, לשעבר עורכת בידיעות תקשורת, וכותבת בו רותי בוסידן - אף היא מהעיתון בו עבד חפץ עד שעבר לעסקי הדוברות.

לפני שהפך לדוברו של ראש הממשלה, חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת ידיעות אחרונות, ושימש גם כעורך מעריב תחת מי שלימים נשלח למאסר נוחי דנקנר. מאוחר יותר שימש במספר תפקידי דוברות והסברה עבור נתניהו והליכוד.

חפץ עלה לאחרונה בהקשר כלכלי נוסף - עם הדיווח על תשלום בסך מאות אלפי שקלים שיקבל עבור השתתפות בתוכנית "המקור" ברשת 13. לפי הדיווח, התוכנית תלווה את חפץ במהלך המשפט והוא יתראיין בהרחבה. תשלום על ראיון הוא פרקטיקה עיתונאית שנויה במחלוקת וחריגה ביותר, ונעשית במקרים נדירים בלבד, והמהלך זכה לביקורת רבה.

המקומון החדש של ניר חפץ- תל אביב אונליין. צילום מסך, צילום מסך
המקומון החדש של ניר חפץ- תל אביב אונליין/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully