וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך ראשון של אלטשטיין בגלצ: איבגי יסיים את תפקידו כראש החדשות

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 15:38

אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. בתוך כך, גם המתיחות בין מ"מ מפקדת גלצ גלית אלטשטיין ובין השדרן ברדוגו גוברת

חודש בלבד לתוך תפקידה, מ"מ מפקדת גלצ והעורכת הראשית של התחנה הצבאית גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות אמיר איבגי, סיכמו על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים. מהתחנה נמסר כי "איבגי יסיים את תפקידו בזמן הקרוב, לאחר שימונה לו מחליף ובתום הליך חפיפה מסודר".

איבגי שימש בתפקידו שנה וחצי בלבד, וקשה להתעלם מהקונטקסט בו נעשית פרישתו מהתפקיד: חילופי התפקידים בצמרת התחנה - כשברקע גם חילופי השלטון. את המפקדת הנוכחית אלטשטיין מינה שר הביטחון בני גנץ, במהלך שזכה אף הוא לביקורת, בשל העובדה שהבחירה בה הייתה ללא ועדת איתור מסודרת כנהוג.

בחודשים האחרונים פורסם בהארץ תחקיר אודות עדויות להתעמרות לכאורה מצד איבגי בחיילים בתחנה. עוד נכתב בתחקיר כי "כתבים ועורכים בתחנה מתלוננים על ניהול בעייתי ואווירה עכורה שפוגעים בעבודתם. לפי הפרסום, חמישית מהם הגיעו לקב"נית שמונתה לתחנה ואמרה כי "אמיר מסכן את בריאותם הנפשית של החיילים".

אמיר איבגי. גלי צה"ל,
אמיר איבגי/גלי צה"ל

בתוך כך, השבוע הוציאה אלטשטיין מכתב חריף לעובדי וחיילי התחנה בו ביקשה שלא לדון במעמד התחנה בשידוריה כלל. הדבר נעשה בעקבות דיון שהתפתח בתוכניתו של יעקב ברדוגו בשישי בבוקר.

גלית אלטשטיין מסרה: "תודתי הגדולה לאמיר על העבודה המאומצת בכלל ובתנאים הללו בפרט. אני מצפה להמשך דרכנו ועבודתנו המשותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully