וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השם המפתיע בבוקר של רשת: האם צביקה הדר יחליף את אברי גלעד?

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 16:04

15 שנות הגשה בתוכנית הבוקר של רשת עומדות להסתיים: אברי יגלעד יפנה בקרוב את מקומו באופן סופי, ולוואלה! ברנז'ה נודע אחד השמות שנמצאים במו"מ מתקדם הוא השחקן, תסריטאי ואיש קשת לשעבר צביקה הדר. כל הפרטים

מהפכה בבוקר של רשת: בימים אלו בוחנים ברשת את שיבוצו של צביקה הדר כמחליף למגיש תכנית הבוקר הוותיק אברי גלעד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לפי המסתמן, גלעד יעבור להגיש את מהדורת לפני החדשות של רשת בשעה 19:00, והדר ייכנס לנעליו בבוקר. טרם נחתם הסכם בין הצדדים, אולם לפי גורם ברשת מועמדותו של הדר בשלב זה מובילה, והוא כבר קיים מספר פגישות עם בכירי הערוץ בנושא.

גלעד כאמור יחליף את מגישת לפני החדשות מירי מיכאלי, כאשר בשלב זה לא ברור לאיזו רצועה תשוב בהמשך.

צביקה הדר הוא קומיקאי, שחקן, מפיק, מנחה טלוויזיה, שדרן רדיו וסטנדאפיסט ישראלי. הוא מרבה לשתף פעולה עם חברת טדי הפקות. בין תוכניותיו הבולטות נמנות "הקומדי סטור", "שמש" ו"כוכב נולד". למרות השותפות עם טדי, זו לא תהיה הפעם הראשונה בה הוא משתף פעולה עם רשת. בשנת 2017, עוד לפני המיזוג עם ערוץ עשר, עלתה תוכנית אירוח בהנחייתו, "מחר שבת" בערוץ 2, בזכיינית רשת. לפני כן הגיש את "שישי שואו" ב-1995.

צביקה הדר בסדרה "לצבי יש בעיה". שי גולדמן,
צביקה הדר/שי גולדמן

כבר לפני חודשיים פורסמה בוואלה! ברנז'ה בדיקה של נתוני הצפייה בארבע השנים האחרונות לפיה התוכנית בהגשתו של גלעד ירדה בשיעור דרמטי, בוודאי מול המתחרה ניב רסקין בקשת.

ברשת בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully