וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל נפגע אישית, וקואומו הועף מהיום להיום. האם יש גם קשר לרייטינג?

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 13:31

קשה שלא לשאול: האם CNN תפסה טרמפ והדיחה את המגיש כריס קואמו בכלל בגלל נתוני הצפייה הדועכים, ומה בעצם קורה עכשיו ברשת החדשות המצליחה. יגאל רביד בלוס אנג'לס, מומחה לתקשורת אמריקאית, על השערוריה התקשורתית-פוליטית שמסעירה את ארה"ב

"במקביל לפיטורי קואומו מינו את מייקל סמרקוניש מחליף במשבצת היוקרתית שהתפנתה מהיום להיום, ואם יביא מספרים סבירים אחרי ההתרסקות של קואומו, יישאר שם"

פרשת האחים קואומו ממשיכה להעסיק את את הפוליטיקה והתקשורת בארה"ב. שלושה חודשים אחרי התפטרות המושל אנדרו בגלל פרשת ההטרדות המיניות המיוחסות לו, פוטר הלילה אחיו כריס מבכירי המגישים ברשת CNN לאחר שהושעה בשבוע שעבר בגלל פרטים חדשים שהתגלו על מעורבותו בנסיונות לטייח את הפרשה.

יגאל רביד בלוס אנג'לס, מומחה לתקשורת אמריקאית. שערוריה פוליטית - תקשורתית. האמריקאים מתים על זה.

"למרות שבסוף השבוע עיקר הבאזז היה סביב הראיון הבלעדי שהעניק אלק בולדווין לג'ורג' סטפנופולוס מ-ABC על התאונה הקטלנית בצילומי הסרט. זה שירת נהדר את הרשת, פחות את בולדווין שאמר דברים תמוהים, אם להעריך".

מה בעצם קורה עכשיו ב-CNN?

"במקביל לפיטורי קואומו מינו את מייקל סמרקוניש מחליף במשבצת היוקרתית שהתפנתה מהיום להיום, ואם יביא מספרים סבירים אחרי ההתרסקות של קואומו, יישאר שם. הוא עיתונאי ושדרן ותיק עם רקע משפטי ורקורד מוכח שגם משרת את הקו הפוליטי של CNN, רפובליקני שחצה את הקוים ועקיצותיו נגד הימין והתקשורת הימנית כואבות במיוחד. הוא גם עורר מהומה לפני חצי שנה כשקרא להנהיג חובת חיסונים נגד קורונה בארה"ב".

כריס קואומו. GettyImages
החברים דרשו את פיטוריו. קואומו/GettyImages

הרשת תפסה טרמפ?

"הרשתות הגדולות בהידרדרות בשיעורי הצפייה כבר שנה מאז הבחירות, היעלמות טראמפ ודעיכת העניין בקורונה"

דיברת בעבר על הגיבוי שהעניק נשיא CNN ג'ף צוקר לקואומו אחרי התפטרות אחיו. למה זה נגמר?

"צוקר נפגע אישית מכריס שכניראה הסתיר ממנו פרטים שמתגלים כעת על מעורבותו בסיקור התקשורתי של הפרשה. כפי הנראה, קואומו הסתיר שפעל מול עיתונאים כדי לברר מה הם יודעים ולשכנע, כך למשל את רונאן פארו שחשף את הארווי ויינסטין, וכעת מתברר שעובדי CNN רבים דרשו בפיטוריו כי 'בייש את הרשת ואותם'. הוא ממש העיף אותו מהיום להיום. אם בהתחלה הספיקו ההסבר וההתנצלות נוסח 'נקרעתי בין חובתי העיתונאית לזו המשפחתית', התחושה כעת שקואומו לא רק יעץ לאחיו, אלא עבד תקופה ממושכת מול עוזריו של המושל והפעיל לובינג מול חבריו העיתונאים".

יכול להיות שהרייטינג שיחק תפקיד?

"בטוח, הרשתות הגדולות בהידרדרות בשיעורי הצפייה כבר שנה מאז הבחירות, היעלמות טראמפ ודעיכת העניין בקורונה. אצל קואומו זו הייתה דעיכה בסדר גודל של 40%, מאז שיא הרייטינג בתקופת המגפה והראיונות שלו עם אחיו המושל שהיה אז מאד פופולרי. ב-CNN למשל החלו לדלל את המלל הפוליטי. יותר סרטי תעודה ואפילו סדרה דוקומנטרית מושקעת על הנסיכה דיאנה שתמיד מביאה רייטינג".

תודה יגאל, תעדכן מתי הסדרה על עלייתה ונפילתה של משפחת קואומו.

  • עוד באותו נושא:
  • cnn
  • חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully