וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תחקיר הצינור: עיתונאי ישראל היום דניאל סיריוטי יסיים את תפקידו

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 14:00

סיריוטי חשוד שניסה לסחוט באיומים עשרות אלפי שקלים מאזרח תמים אחרי שבדה סיפור על הטרדה מינית וחקירת משטרה שכביכול מתנהלת נגד אותו אזרח. בישראל היום הכחישו תחילה קשר לתפקידו בעיתון

תיאור: תחקיר הצינור על דניאל סריוטי/צילום: רשת 13

בישראל היום מאשרים כי העיתונאי דניאל סיריוטי יסיים את תפקידו, זאת בעקבות תחקיר לפיו הוא חשוד שניסה לסחוט באיומים עשרות אלפי שקלים מאזרח תמים אחרי שבדה סיפור על הטרדה מינית וחקירת משטרה שכביכול מתנהלת נגד אותו אזרח. לפי התחקיר ששודר בשבוע שעבר בתכנית הצינור ברשת 13, סיריוטי הגדיל לעשות וטען בפני האזרח שההטרדה המינית, שכאמור כלל לא התרחשה, הייתה כלפי ילדיו של האיש.

כשהאזרח חשד שסיריוטי מוכר לו סיפורים, סיריוטי הרגיע אותו ואמר שזה משהו שהוא כבר עשה בעבר מספר פעמים. כלומר, סגר עוד תיקים במשטרה.

סיריוטי, אחד העיתונאים הוותיקים והבכירים בישראל היום, היה ראש דסק בעיתון ואף זוכה "מגן הצדק החברתי", פרס אותו קיבל משרה נתניהו. לא מזמן, עלה סיריוטי לכותרות אחרי שהותקף והוכה "בגלל עבודתו העיתונאית" לטענתו. תחקירן הצינור אמיר שואן חשף בין השאר גם כי סיריוטי הורשע בעבר בפלילים, נחקר בפרשה הנוכחית במשטרה, אך המשיך לעבוד בעיתון גם אחרי ואפילו לסקר את המשטרה.

תיאור: תחקיר הצינור על דניאל סריוטי/צילום: רשת 13

שינוי גרסאות בעיתון

מטעמו של דניאל סריוטי באמצעות עורכת דינו שירלי טוביה עמית נמסר בתגובה לתחקיר: "הוגשה תלונה על ידי יריב חן למשטרה, מרשי נחקר ומסר את גרסתו והחקירה הסתיימה. לעבודתו ותפקידו של דניאל בישראל היום אין כל קשר למקרה המתואר בכתבה. וכל ניסיון לקשור את מקום עבודתו של מרשי לכך, אינו רלוונטי ומשולל מכל יסוד".

בישראל היום הכחישו תחילה קשר בין ממצאי התחקיר להיות סיריוטי מועסק בעיתון, אולם סמוך לשידור מסרו בתגובה: "המעשים המיוחסים לכתב דניאל סיריוטי הם חמורים ודורשים חקירה. אנו סומכים על פעילותה של מערכת אכיפת החוק בעניין. מעבר למישור החוקי, כל ניצול פסול של תפקידו ומעמדו של עיתונאי הוא בניגוד לערכי העיתון. הכתב הוצא לחופשה מיידית מעבודתו בעיתון".

היום נמסר מישראל היום בתגובה לפניית וואלה! ברנז'ה: "לפני מספר ימים הסתיימה העסקתו של דניאל סיריוטי בישראל היום. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully