וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CNN גנבה טאלנט בכיר מ-FOX וחשפה ערוץ חדש בהקמה

13.12.2021 / 22:35

עריקה נדירה מפוקס ניוז ל-CNN מזעזעת את עולם החדשות בארה"ב ושופכת עוד קצת אור על הנעשה בחדרים שקובעים איך נראית אמריקה. וגם, דווקא הפרינט מסמן את העולם שאחרי הקורונה. זמן לברר שוב מה קורה עם יגאל רביד בלוס אנג'לס

"וואלאס מעולם לא היה בדי.אנ.איי של פוקס ולא חש נוח עם ההקצנה שהרשת עברה בשנות טראמפ ולאחריו"

עריקה נדירה מפוקס ניוז ל-CNN מזעזעת את עולם החדשות בארה"ב ושופכת עוד קצת אור על הנעשה בחדרים שקובעים איך נראית אמריקה. זמן לברר שוב מה קורה עם המומחה לתקשורת אמריקנית יגאל רביד בלוס אנג'לס.

למה עזיבת כריס וואלאס כזאת חשובה?

"הוא אחד הוותיקים והמוערכים בעולם החדשות, בנו של מייק וואלאס האגדי ממקימי תכנית התחקירים המפורסמת "60 שעות". לישראלים כריס זכור מראיונות נוקבים שלו עם טראמפ ופוטין, כולל ניהול עימותי בחירות סוערים שעוררו את קצפו של הנשיא. וואלאס מעולם לא היה בדי.אנ.איי של פוקס ולא חש נוח עם ההקצנה שהרשת עברה בשנות טראמפ ולאחריו".

לאן הוא בעצם עובר?

"עבור הצופים וואלאס סיים את את תכנית סוף השבוע שלו, אמר תודה ושלום, והלך. מעכשיו לעכשיו. הוא לא עובר לערוץ CNN המרכזי (בארץ רואים את הבינלאומי) אלא לתכנית יומית בערוץ החדש שלהם בסטרימינג +CNN שעומד לקום בתחילת 2022".

אמר תודה ושלום, והלך. וואלאס

דרשוביץ דורש לפטר

"פרשת כריס קואומו לא דועכת. הוא נאלץ לעזוב גם את תכניתו היומית ברדיו בעקבות האשמה על הטרדת מפיקה שעבדה איתו בעבר"

רגע, לא אמרנו ש-CNN בצרות?

"זה נכון, והטיפול שלהם בבריחת הצופים כולל הרחבת התפריט ויציאה לפלטפורמת סטרימינג משלהם. וואלאס הוא סנונית ראשונה. אבל כן, פרשת כריס קואומו לא דועכת. הוא נאלץ לעזוב גם את תכניתו היומית ברדיו בעקבות האשמה על הטרדת מפיקה שעבדה איתו בעבר. במקביל פורסם שנערך לתביעת 18 מיליון דולר בעקבות פיטוריו לפני שבועיים. קואומו טוען שמנהליו ידעו כל הזמן מה קורה, ומקבל גיבוי מפתיע משון האניטי כוכב פוקס. לדברי האניטי לא היה צריך לפטר את קואומו רק בגלל שעזר מאחורי הקלעים לאחיו המושל בפרשת ההטרדות".

פוקס ו-CNN מימין ומשמאל הן עדיין בחזית המלחמה על התודעה.

"מרתק איך מתאימים את האירועים לאג'נדה לתקוף את CNN. למנהלי הרשת וצוקר בראשם צצה בעייה חדשה: המגיש דון למון הגן על חברו השחקן ג"סי סמולט שבדה תקיפה על רקע גזעני והומופובי כדי לקושש כותרות. כעת למון מתנער מסמולט אבל העורך דין רב ההשפעה אלן דרשוביץ דורש מבעלי CNN חברת וורנר מדיה לפטר את הנשיא ג'ף צוקר בעקבות אירועי קואומו ולמון, שאלות אתיות והידרדרות הרייטינג".

אילון מאסק על שער מגזין TIME בו נבחר ל"איש השנה 2021". Mark Mahaney for TIME, רויטרס
הסיפור אחרי המלחמה בקורונה. מאסק על שער ה"טיים"/רויטרס, Mark Mahaney for TIME

בינתיים השבועון "טיים" מכתיר היום את אילון מאסק כאיש השנה.

"אכן, דרישת שלום מהפרינט של פעם. נזכיר כי שני השבועונים 'טיים' וניוזוויק' עדיין מחזיקים מיליוני קוראים בעיקר בדיגיטל אחרי השינויים שעברו. אחרים באו ונפלו, אבל בלי ששמנו לב 'טיים' סוגר תיכף מאה שנה, וכולם מחכים כל שנה להכרזה על איש השנה. לפעמים הבחירה שנוייה במחלוקת, אבל אילון מאסק וטסלה הם הסיפור אחרי המלחמה בקורונה".

  • עוד באותו נושא:
  • פוקס ניוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully