וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בחדשות 13: אחרי 11 שנים, הילה קורח תחליף את תמר איש שלום במהדורה המרכזית

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 12:35

איש שלום תגיש את "חדשות השבת" וקורח תגיש את המהדורה המרכזית יחד עם אודי סגל. נתוני הצפייה בחדשות 13 נמוכים ובשנה האחרונה הגיעו מספר פעמים לשפל היסטורי והתייצבו סביב 5% צפייה בלבד

למעשה, כבר עם שינויי הבעלות והמעבר לערוץ 13 כסאה של תמר איש שלום התנדנד. בסופו של דבר לאחר כניסתו של ישראל טויטו לתפקיד הובא כמגיש לצידה אודי סגל

שינויים בחדשות 13: לאחר 11 שנים שבהן הובילה את המהדורה המרכזית, תמר איש שלום תעבור להגשת "חדשות השבת". הילה קורח, מגישת התכנית, תצטרף אל אודי סגל בהגשת המהדורה המרכזית.

נתוני הצפייה בחדשות 13 נמוכים ובשנה האחרונה הגיעו מספר פעמים לשפל והתייצבו סביב 5% צפייה בלבד במהדורה המרכזית. לפני כחצי שנה נכנס לתפקידו מנכ"ל חדש, אבירם אלעד, ומאז גם עזבו והועזבו לא מעט עובדים בחברה - כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה.

למעשה, כבר עם שינויי הבעלות והמעבר לערוץ 13 כסאה של תמר איש שלום התנדנד. בסופו של דבר לאחר כניסתו של ישראל טויטו לתפקיד המנכ"ל הובא כמגיש לצידה אודי סגל כשחקן חיזוק וההגשה הפכה לזוגית. כעת, כאמור, איש שלום תפרוש לחלוטין מהגשה יומית.

קורח מסיימת קדנציה מוצלחת מבחינת נתוני צפייה של שנתיים וחצי ב"חדשות השבת", ותוביל עם סגל את המהדורה בהובלת העורך ניר נוימן וראש דסק הסדרות והתחקירים רועי ינובסקי.

לפי חדשות 13, "איש שלום תוביל יחד עם העורך החדש, פיני אסקל, מהלכים לשדרוג מהדורת השבת, ותיקח חלק משמעותי בעשייה המגזינית ובעיצוב התכנית, לרבות כתבות ופרויקטים מיוחדים בהובלתה".

עוד לפי חדשות 13: "שינויי ההגשה בשתי המשבצות יבוצעו במהלך השבועות הקרובים. שתי המהדורות ישיקו פינות ופיתוחים חדשים, לצד עיבוי האגף המגזיני המורחב במהדורה היומית".

הילה קורח, אלמז מנגיסטו. ניר פקין, אתר רשמי
חילופי משמרות. קורח ואיש שלום/אתר רשמי, ניר פקין

אבירם אלעד, מנכ"ל חברת החדשות: "במשך 11 שנה הובילה תמר איש שלום בצורה מעוררת
השראה את המהדורה המרכזית של חדשות 10 ולאחר מכן חדשות 13 .בהגשה מקצועית ונטולת
פניות, תמר היוותה תמיד סמל של עיתונות ישרה, ביקורתית, חותרת לאמת ולא מתפשרת. בגישתה
המקצוענית תמר הייתה ותמשיך להיות סמל לכל עיתונאי ועובדי חדשות 13. אין לי ספק שבתפקידה החדש כמגישת מהדורת שבת תמשיך תמר להוביל לשיאים חדשים.

"הילה קורח שתעבור להגיש את המהדורה המרכזית לצידו של אודי סגל היא עיתונאית בעלת יכולות
רבות ומגוונות, שמביאה למסך הגשה מרתקת ולא שגרתית שמצליחה לפנות אל הצופים בשפה שונה ובלתי אמצעית. אני בטוח שיחד עם אודי, המהדורה המרכזית של חדשות 13 בהובלתם תמשיך לצמוח ולפרוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully