וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיב יציאה: העיתונאי הוותיק גיא ליברמן עוזב את גלובס

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 12:49

ליברמן, לשעבר עורך הנדל"ן של גלובס שכיסה במשך שנים את התחום גם אצל המתחרים בדה מרקר, עוזב את העיתון, אך ימשיך להגיש בו את פודקאסט השקעות הנדל"ן "כסף בקיר"

העיתונאי גיא ליברמן, המשמש בשנה האחרונה ככתב התחבורה, האנרגיה והתשתיות של גלובס - עוזב את העיתון. כזכור, אתמול (שלישי) דווח בוואלה! ברנז'ה כי כתב התחבורה של ynet אסף זגריזק ייכנס לנעליו.

ליברמן החל את דרכו בשנת 2005 ככתב במקומוני השרון של רשת ידיעות תקשורת. בהתחלה ככתב שמכסה את נתניה ולאחר מכן ככתב מוניציפלי בכפר סבא והוד השרון. ב-2007 עבר לדסק הנדל"ן של דה מרקר, שם התמקד בתחום המגורים ותחום הביצוע. ב-2010 חזר לבית ידיעות אחרונות, הפעם למחלקת התחקירים, ופרסם תחקירים במוסף "7 ימים", המוסף לשבת וחלקים אחרים בעיתון - ביניהם פרשת האיברים שנותרו במכון לרפואה משפטית שהובילה לסיום תפקידו של מנהל המכון הפרופ' יהודה היס, וכן על תופעת המינויים הפוליטיים ברשויות מקומיות שהובילה לבדיקה של משרד מבקר המדינה.

בהמשך עבר לשמש כעורך הנדל"ן של גלובס ולפני כשנה עבר לתפקיד כתב התחבורה, האנרגיה והתשתיות של העיתון.

גיא ליברמן. ללא קרדיט, באדיבות המצולמים
גיא ליברמן ומנכ"ל חברת חשמל עופר בלוך/באדיבות המצולמים, ללא קרדיט

לצד תפקידים אלה בגלובס, ליברמן יסד בתחילת 2019 את פודקאסט השקעות הנדל"ן המצליח "כסף בקיר", שצבר עד היום למעלה מחצי מיליון האזנות. אחרי פגרה קצרה, הפודקאסט ישוב בימים הקרובים לעונתו הרביעית בהגשתו.

ליברמן מסר: "לפני כמה שבועות הודעתי לעורכת גלובס נעמה סיקולר על רצוני לפנות לכיוונים חדשים ולצאת לדרך עצמאית, שטרם ברורה גם לי, אבל אני מאמין שתתברר בקרוב. לשמחתי אני נשאר בגלובס ועם הפודקאסט 'כסף בקיר', שמאוד כיף לי לעשות, ולפי כמות התגובות - גם כיף לאנשים להקשיב לו. אני מודה לנעמה ולאלונה בר און על ההזדמנות ועל התמיכה. מעבר לכך יש ים קולגות בגלובס שאני אוהב ומודה להם ולהן, וכדי שלא לשכוח אף אחד, פשוט אומר בכלליות - תודה. אגב עיתונאי זה לא רק המערכת - יש מקורות, ודוברים שסייעו לי (ובאמצעותי לקוראים) ואני מקווה שבאופן אישי ייצא לי להודות לכמה שיותר מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully