וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בהוט: סכסוך בהפקת מג"ב מאיים לבטל את צילומי הסדרה

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 11:12

מחאת עובדי הקולנוע והטלוויזיה מתחילה לגבות מחירים: הפקת מג"ב של הוט שהייתה אמורה להתחיל להצטלם החודש נדחתה פעם נוספת בשל סכסוך עם איגוד העובדים ונמצאת בסכנת ביטול. עובדת הפקה לוואלה! ברנז'ה: "צריך לשים סוף לעבדות הזו"

הפקת ענק של סדרה בשם "מג"ב" של הוט שהייתה אמורה להתחיל להצטלם ב-11 בינואר נדחתה פעם נוספת בכשבועיים לפחות בשל סכסוך עם איגוד העובדים ונמצאת בסכנת ביטול. מדובר בהפקת מקור שעלותה נאמדת במיליוני שקלים.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, איגוד העובדים החלו בעיצומים לאור צעדים חד צדדיים של ההפקה ודרישות לעבודה בניגוד לחוק שעות עבודה ומנוחה. לדברי האיגוד, ההפקה מבקשת להעסיק את העובדים, הצלמים, אנשי הסאונד והתאורה, המלבישות והמאפרות בניגוד לחוק שעות עבודה, בשעות מרובות ללא הגבלה.

באקט מדגישים כי איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה מסרב לאפשר העסקה פוגענית ונצלנית ודורש שההפקה תעבוד בהתאם להוראות חוק ולא תעסיק את העובדים מעבר לשעות המותרות. מנכ"ל אקט איתמר אביטן אמר לוואלה! ברנז'ה כי הוא מצפה מהשחקנים המובילים של ההפקה, שלומי שבת, לואי עלי ושלום מיכאלשווילי להביע סולידריות ולתמוך במאבק.
 

מג"ב. HOT,
מג"ב/HOT

מג"ב הינה דרמת אקשן שתספר בפעם הראשונה את סיפורם של לוחמי משמר הגבול. את הסדרה מביים מני יעיש הבמאי של "המשגיחים", "אבינו" ו"JUDA". הסדרה תעקוב אחר שלושה חברי ילדות מהשכונות של בת ים, שחולמים לשרת במג"ב בין השאר כדי לסגור חשבון עם השכנים הערבים מיפו.

עובדת בהפקה אמרה לוואלה! ברנז'ה: "למעלה מעשור אני עובדת בתעשייה. כשאני מתחילה הפקה אני לא יכולה לקבוע כלום, כי אין לי מושג מתי יתחיל כל יום ומתי יסתיים. אין לי זמן לראות את המשפחה שלי, לקבוע תור לרופא, לעשות ספורט או לראות חברות. יום ממוצע יכול להתחיל בשש בבוקר ולהסתיים בקלות בתשע בערב. אני לא יכולה לחיות ככה יותר. יום עבודה צריך להיות מוגדר על פי חוק או הסכם כדי שאוכל לנהל חיים אישיים נורמאליים. צריך לשים סוף לעבדות הזו".

בהוט הפנו לדוברת הפקות המקור שלהם שהפנתה להפקה עצמה. טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully