וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביסמוט בהתייחסות ראשונה לאחר ההדחה: אני כועס על בנט

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 9:10

עורך "ישראל היום" שסיים את תפקידו השבוע מגיב לראשונה לדרמה בעיתון, ומצהיר על המשך תמיכתו הברורה בנתניהו. "בנט עלול להביא לבחירות חמישיות בתוך שנתיים"

בווידאו: כמעט שבת עם בועז ביסמוט/צילום: כמעט שבת שלום, אבי כאכון

עורך "ישראל היום" היוצא בועז ביסמוט מגיב לראשונה על סיום תפקידו, ויותר ממחזק את הטענה כי שינוי הקו המערכתי - הוא העומד מאחורי הדחתו. ביסמוט התראיין לתוכנית "כמעט שבת שלום" עם אבי כאכון שתשודר בקרוב בקשת 12, ודיבר על "ישראל היום", החלום להיות שגריר צרפת, וכמובן ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

בתחילת השבוע נחשף בווואלה! ברנז'ה כי עורך ישראל היום בחמש השנים האחרונות ביסמוט יעזוב את תפקידו. ההערכות הן כי ביסמוט הודח על ידי ההנהלה כאשר ברקע הכיוון החדש שתופס העיתון - שבעבר תמך בנתניהו. כזכור, בסוף השבוע התראיין ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט לעיתון - וזכה לכותרות מחמיאות.

ביסמוט התייחס בראיון לתמיכתו הידועה בנתניהו, ולא ממש בחל במילים. "אני כועס על בנט", אמר ורמז לכך שבנט עלול להביא לבחירות חמישיות בתוך שנתיים - "וגם אז אצביע פעם חמישית לנתניהו".

בהתייחס לנשיא ארה"ב לשעבר, ביסמוט אמר כי "אני משוכנע שטראמפ עוד ישוב, אבל לא משוכנע שנתניהו יחזור לבלפור".

בדרך להיות בנטון?

גם הבחירה להתייחס לראשונה לדברים על מסך קשת איננה מקרית. כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה, ביסמוט, המשמש כפאנליסט ב"אולפן שישי" של חדשות 12, מנהל מגעים עם קשת לפורמט לילי חדש

הקרע בין ביסמוט להנהלת העיתון החל לפני מספר שבועות כאשר בעיתון הוחלט, כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה, לראשונה בתולדותיו לאמץ קו שהוא לא בהכרח פרו-נתניהו. רק בשבוע שעבר, עם היוודע המגעים של ראש הממשלה לשעבר נתניהו לעסקת טיעון, פרסם אחד הפובליציסטים הבכירים של העיתון אמנון לורד טור בו קרא למצוא לו מחליף בהנהגת הליכוד. "נתניהו צריך למצוא את הדרך להעביר את ראשות הליכוד למנהיג הבא", כתב לורד. "איש לא יכול להעמיד את עצמו במקום נתניהו בסבך שיקוליו, הלאומיים והאישיים, אך דבר אחד ברור: שאלת ההיתכנות של חזרה בעיתוי כלשהו לפוליטיקה צריכה לפנות את מקומה לשאלה המיידית הבוערת - מהו האינטרס של הימין?".

ב"ישראל היום" סירבו להגיב רשמית לדברים. גורם בכיר בעיתון אמר לוואלה! ברנז'ה כי "בניגוד לפרסומים המרושעים, בועז ביסמוט לא פוטר אלא החליט לעזוב את תפקידו בשל תחושת מיצוי, הידיעות על שינוי הקו המערכתי לכיוון כזה או אחר מצוצות מהאצבע ומשקפות אולי מאווי לב של כלי תקשורת מתחרים. "ישראל היום" ימשיך להוביל את התקשורת הישראלית עם מספר הקוראים הגדול ביותר ועם קו אידאולוגי לאומי ופטריוטי ולא עם קו אישי".

גם הבחירה להתייחס לראשונה לדברים על מסך קשת איננה מקרית. כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה, ביסמוט, המשמש כפאנליסט ב"אולפן שישי" של חדשות 12, מנהל מגעים עם קשת לפורמט לילי חדש שישודר במוצאי שבת לצד עיתונאי מעריב בן כספית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully