וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בארה"ב: נשיא CNN התפטר בשל גילוי כי קיים יחסים עם סגניתו

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 11:36

שערוריות בעולם התקשורת באמריקה: נשיא CNN ג'ף צוקר מתפטר בעקבות גילוי כי קיים יחסים אסורים עם סגניתו אליסון גולאסט. יגאל רביד, פרשן וואלה! ברנז'ה בלוס אנג'לס, מדווח על תקיעת הסכין של טראמפ, וגם על מאחורי הקלעים של השעיית וופי גולדברג

ג'ף צוקר ואליסון גולאסט. צילום מסך, צילום מסך
צוקר וגולאסט. יחסים בעייתיים/צילום מסך, צילום מסך
"טראמפ רוקד על הדם בהודעה מטעמו במילים הכי בוטות: ג'ף צוקר הנאלח (sleazbag) דרדר את CNN למחוזות הפייק ניוז ואובדן אמון. אלה הסיבות שסולק. ברכות לרשת"

שערוריות בעולם התקשורת באמריקה ובראשן דרמה: נשיא CNN ג'ף צוקר מתפטר בעקבות גילוי כי קיים יחסים אסורים עם סגניתו. יגאל רביד, פרשננו לתקשורת אמריקאית בלוס אנג'לס, הנשיא לשעבר טראמפ לא מבזבז זמן ומסובב את הסכין.

"שמע, טראמפ רוקד על הדם בהודעה מטעמו במילים הכי בוטות: "ג'ף צוקר הנאלח (sleazbag) דרדר את CNN למחוזות הפייק ניוז ואובדן אמון.. אלה הסיבות שסולק. ברכות לרשת.

"למרות הקללות, מצב שטראמפ צודק, אבל זה קודם כל ספיח לפרשת האחים קואומו שהיו פעם חברים קרובים של צוקר, עד לפרשת ההטרדות של המושל. צוקר פיטר כזכור מהיום להיום את כריס קואומו מכוכבי הרשת הגדולים בגלל מעורבותו בטיוח הפרשה, ונאלץ להעיד מה בעצמו ידע ומתי. מסתבר שהוא נשאל על יחסים לא נאותים שקיים בעצמו והעלים מערכת יחסים עם סגניתו ומנהלת השיווק של CNN אליסון גולאסט".

אלו יחסים בהסכמה בין בוגרים, איפה הבעיה?

הבעיה היא שהיו קיימים ביניהם יחסי מרות מהרגע הראשון ובמשך שנים רצו שמועות שאליסון קודמה למעמדה הבכיר בזכות קשריה עם צוקר. היא טוענת שיחסיהם הפכו רומנטיים רק בשנתיים האחרונות ולא מתפטרת. מה שלא ברור בסיפור זה למה הסתיר ושיקר. עוד בכיר שחשב שאליו זה לא יגיע, ואולי זאת נקמה של האחים קואומו. מה שבטוח הפרשיות האחרונות לא עושות טוב לרשת ולחברת האם שלה וורנר מדיה. הרייטינג של CNN בצניחה חופשית כבר שנה וחייבים שם תיקון. לכן טראמפ חוגג היום".

ג'ף צוקר ואליסון גולאסט. צילום מסך, צילום מסך
פעם חברים טובים. קואומו וגולאסט/צילום מסך, צילום מסך

מיהו יהודי

"הנושא הזה באמריקה רגיש ומעוגן בחוק. אתה לא יכול לאמר מה שבא לך בעניינים כאלו, זו עבירה פלילית"

צוקר הוא אחד היהודים הבכירים בתקשורת, מה שמביא אותנו לפרשת וופי גולדברג.

"גולדברג החמיצה הזדמנות לשתוק, אפילו שתי הזדמנויות. פעם בתכנית The View ואחר כך אצל סטיבן קולבר בתכנית הלילה שם ניסתה להסביר את עצמה והסתבכה עוד יותר".

היא שחקנית ותיקה וידועה כשנונה וחכמה. מה קרה?

"וופי היא גם דמות מובילה בקהילה השחורה באמריקה והתחושה היא שניסתה לבטא תסכול שקיים אצלם ונוגע ביחסי שחורים ויהודים: האפרו אמריקנים מצפים מהיהודים אחרי מה משעברו לגלות יותר הבנה ואמפתיה למצוקות והגזענות כלפיהם. צריך לאמר ביושר שזה לא ממש קורה".

צריך לומר שוב ושוב, גברת גולדברג לא יהודיה.

"ממש לא. זו טעות נפוצה לחשוב שהתחתנה עם יהודי. היא סיפרה בעבר שהחליפה את שמה לגולדברג אחרי שאמה אמרה לה - 'אם את רוצה להצליח בהוליווד את חייבת שם יהודי. הם שולטים בהוליווד'. ברור שזו טענה שמשחקת לידי נרטיב אנטישמי ויהודים מביטים בה בחשדנות, למרות טענתה שתמיד תמכה ביהודים.

"בסוף היא כמובן התנצלה, אפילו במילים יפות, אבל רק אחרי שארגונים ואישים יהודים מכל העולם תקפו אותה. נשיאת חדשות ABC קים גודווין - בעצמה אשה שחורה - השעתה אותה לשבועיים כמעין פשרה, כי הנושא הזה באמריקה רגיש ומעוגן בחוק. אתה לא יכול לאמר מה שבא לך בעניינים כאלו, זו עבירה פלילית".

הודעת טראמפ על ג'ף צוקר. צילום מסך, צילום מסך
"למרות הקללות, מצב שטראמפ צודק". הודעת הנשיא לשעבר/צילום מסך, צילום מסך

דרישה: להציב פאנליסטים יהודים בתכניות אירוח

"לא צריך להשתגע ולא נכון לרקוד על פליטת הפה שלה, גם אם העידה על עיוות בתפיסת השואה. וופי גולדברג לא אנטישמית"

פלילית? לא קצת הגזימו איתה?

"יכול להיות שהיה צריך להניח לה ולתת למיקרה הזדמנות להסברה חיובית. לא התקפה. מנכ"ל הליגה להשמצה ג'ונתן גרינלבלט דורש עכשיו להציב פאנליסטים יהודים בתכניות אירוח כמו The View. דני דיין יו"ר יד ושם מזמין את וופי גולדברג לבוא וללמוד כדי לטפל בבעיית 'חוסר הבנה או אי הידיעה' שהפגינה.

פאנליסטים יהודים? איך הוא רוצה ליישם את זה?

"ברור שזה לא יקרה. ישנה שורה ארוכה של יהודים בתפקידי מפתח בארגוני החדשות: נזכיר רק את ברברה וולטרס המיתולוגית, וולף בליצר מ-CNN, והעיתונאים קרל ברנשטיין וטום פרידמן. לא צריך להשתגע ולא נכון לרקוד על פליטת הפה שלה, גם אם העידה על עיוות בתפיסת השואה. וופי גולדברג לא אנטישמית. לא ראיתי התרגשות כזאת כשלארה לוגן מפוקס ניוז ורוברט קנדי הבן אמרו שד"ר פאוצ'י וד"ר מנגלה פושעים שערכו ניסויים בבני אדם. מה שבטוח נפיצות הנושא מבטיחה פיצוצים דומים גם בעתיד".

לסיכום?

"צריך מזל בחיים. אפילו טראמפ לא מאמין שאויביו הגדולים ביותר נפלו בגלל מעשיהם שלהם: האחים קואומו, אלק בולדווין שגיחך אותו ב SNL, והיום צוקר שבו ראה את ראש הנחש".

תודה לך, יגאל. נשתמע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully