וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדוגו הודח מיומן הערב בגלצ. נתניהו: "סתימת פיות"

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 17:41

התוכנית "וילנסקי את ברדוגו" בגלי צה"ל יורדת מהאוויר ותעבור לפורמט של יומן חדשות בהגשת וילנסקי. מ"מ מפקדת גלי צה"ל גלית אלטשטיין: "המטרה לאפשר למחלקת החדשות כר פעולה עיתונאי מקצועי וממלכתי". רה"מ לשעבר: "רמיסת הדמוקרטיה על ידי השמאל"

בווידאו: נתניהו מגיב להדחת ברדוגו מתוכניתו בגל"צ/צילום: דוברות הליכוד

התוכנית "וילנסקי את ברדוגו" בגלי צה"ל יורדת מהאוויר. התוכנית "חמש בערב" תעבור לפורמט של יומן חדשות לסיכום אירועי היום, בהגשת וילנסקי. המשמעות היא כי קולו של יעקב ברדוגו לא יישמע עוד בתחנה, לפחות לפי שעה.

יש לציין כי למרות ירידה קלה, "וילנסקי את ברדוגו" היא התוכנית המואזנת ביותר בתחנה.

דיון | תביעת הדיבה של ניר חפץ נגד יעקב ברדוגו, המחוזי, ת"א 25 במאי 2020. ראובן קסטרו
ומה הלאה? יעקב ברדוגו/ראובן קסטרו

מגלי צה"ל נמסר: "בהתאם לקו העריכתי של מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, לייצר הפרדה ברורה בין חדשות לפובליציסטיקה, ובהתאם למדיניותה להרחיב משמעותית את הסיקור של כתבי מערכת החדשות של גלי צה"ל בנושאים אזרחיים, כלכליים, חברתיים, צבאיים וביטחוניים, התכנית וילנסקי את ברדוגו תבוטל. במקומה ישודר בין השעות 17:00 ל-18:00 יומן חדשות לסיכום אירועי היום, שבמסגרתו, תורחב משמעותית הבמה שתוענק לתוצרי מערכת החדשות של גלי צה"ל: חשיפות, דיווחים, סקירות ופרשנות של כתבי המערכת, תוך מתן בולטות לנושאים האמורים. השדרן והפובליציסט יעקב ברדוגו ימשיך להגיש את התכנית "מחשבות בע"מ", כמו כן הוצעה לו האפשרות להשתלב ברצועה פובליציסטית נוספת בגלי צה"ל. הפרשן קובי סודרי יוסיף להשתלב מעת לעת בתכניות שונות בגלי צה"ל.

עוד בוואלה!

סקר TGI: הפרינט מתאושש; שינויים טקטוניים ברדיו

לכתבה המלאה

מ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין: "בחודשים האחרונים עברה גלי צה"ל תחת פיקודי שינויים משמעותיים במטרה לאפשר למחלקת החדשות כר פעולה עיתונאי מקצועי וממלכתי, כיאה למערכת חדשות מובילה בשידור ציבורי. הפורמט של יומן חדשות הערב בהגשתו של ירון וילנסקי יעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל, תוך מתן בולטות לסיקור חדשותי של נושאים חברתיים, אזרחיים, כלכליים, צבאיים ובטחוניים, והתפר שבינם לבין כלל החברה בישראל".

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בדיון 40 חתימות, כנסת, 27 בדצמבר 2021. דני שם טוב, דוברות הכנסת
"מנסים לסתום את הפה לימני האחרון בגל"צ". נתניהו/דוברות הכנסת, דני שם טוב

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב: "ההדחה של יעקב ברדוגו היא שערורייה ועדות נוספת לרמיסת הדמוקרטיה וחופש הביטוי על ידי השמאל. מנסים לסתום את הפה לימיני האחרון בגל"צ, ששידר את התוכנית המאוזנת ביותר ברדיו. לא ישתיקו את הימין ולא ישתיקו את ברדוגו".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ: "‏אז גנץ ממנה מ"מ מפקדת "זמנית" לגל"צ ללא מכרז, והיא נשארת ונשארת ונשארת, ו'מטהרת' את התחנה משדרנים שלא באים מהשמאל הקיצוני. מה שווה תחנת רדיו צבאית אם לא שולטים בה. ו'שומרי הסף'?! הצחקתם אותם. מדובר הרי באנשים הנכונים מהמקומות הנכונים. מנהל תקין אומרים לכם".

ח"כ מירי רגב צייצה בטוויטר: "ציד המכשפות נמשך. אחרי שהאזינו לנו, השתיקו את השדרן המואזן ביותר ברדיו. ככה נראית פוליטיקה אחרת".

ח"כ יואב קיש (ליכוד) בטוויטר: ‏"גנץ וכל הנהלת גלי צה"ל פשוט בושה. תרגיל מגעיל ומכוער של פגיעה בחופש הביטוי בגלל שיח של עמדות ימין. שנים כל שדרני השמאל בערוץ שידרו ללא הפרעה ורק ברדוגו זה 'בעייה'. אתם ביזיון ובושה לדמוקרטיה. לא נשכח. כשנחזור נעשה סדר מחדש בלי גבולות כמו שאתם מתנהגים".

ח"כ אמיר אוחנה: ‏אני אחד מרבים מאוד שאהבו להאזין לברדוגו. אהבתי גם להתראיין אצלו. לאור פיטוריו ועד להודעה חדשה, לא אתראיין עוד בגל"צ. מי שמעוניין להאזין לרדיו צפון קוריאה - שיבושם לו. אני קורא לחברים נוספים המוחים נגד הבולשביזם הזה להצטרף. די למנטליות העבדים. הם זקוקים לנו לא פחות משאנחנו להם".

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בטוויטר: "הדחת יעקב ברדוגו מגלי צה"ל היא חרפה. תחנה שממומנת מכספי האזרחים, מבצעת ניקוי פוליטי והולכת יד ביד עם רצונם של בכירי הממשלה שדעותיו של ברדוגו אינם כהשקפתם".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "‏עד שיופסק תהליך הטיהור של הימין מהמרחב הציבורי - גם אני מחרימה את תחנת השידור גלי צה"ל. אני קוראת לכל חברי מהאופוזיציה לנהוג באופן דומה. או תקשורת שיוויונית או לא תקשורת בכלל. גמרנו עם הדיכוי. חלאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully