וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מפלגות הימין הודיעו: מחרימים את גלי צה"ל

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 19:07

יצאו בהודעה משותפת: "החלטנו להשעות ראיונות", בעקבות הדחתו של יעקב ברדוגו מהגשת התוכנית הפופולרית בגלי צה"ל. נתניהו: "סתימת פיות". אמיר אוחנה: "מי שמעוניין להאזין לרדיו צפון קוריאה - שיבושם לו". מירי רגב: "ציד המכשפות נמשך". ויש גם מי שלא מצטער

בווידאו: נתניהו מגיב להדחת ברדוגו מתוכניתו בגל"צ/צילום: דוברות הליכוד

הדחתו של יעקב ברדוגו משידורי גלי צה"ל לא התקבלה, כמובן, באדישות בצד הימני של המפה הפוליטית. מיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ועד אנשי תקשורת ופובליציסטים, התגובות למהלך היו חריפות.

כל ראשי מפלגות הימין - הליכוד, הציונות הדתית, ש"ס ויהדות התורה - יצאו בהודעה משותפת על החרמת גלי צה"ל: "לאחר הדחתו השערורייתית של יעקב ברדוגו מגל"צ, ראשי מפלגות המחנה הלאומי החליטו להשעות את הראיונות בגלי צה"ל עד להודעה חדשה והם קוראים לכל מי שדוגל בחופש הביטוי לעשות זאת. אנו קוראים לסגירת גלי צה"ל לאלתר".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו היה הראשון להגיב: "ההדחה של יעקב ברדוגו היא שערורייה ועדות נוספת לרמיסת הדמוקרטיה וחופש הביטוי על ידי השמאל. מנסים לסתום את הפה לימיני האחרון בגל"צ, ששידר את התוכנית המאוזנת ביותר ברדיו. לא ישתיקו את הימין ולא ישתיקו את ברדוגו".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שבעצמו נמצא בעין הסערה בימים אלה, הוסיף: "‏אז גנץ ממנה מ"מ מפקדת "זמנית" לגל"צ ללא מכרז, והיא נשארת ונשארת ונשארת, ו'מטהרת' את התחנה משדרנים שלא באים מהשמאל הקיצוני. מה שווה תחנת רדיו צבאית אם לא שולטים בה. ו'שומרי הסף'?! הצחקתם אותם. מדובר הרי באנשים הנכונים מהמקומות הנכונים. מנהל תקין אומרים לכם".

ח"כ מירי רגב צייצה בטוויטר: "ציד המכשפות נמשך. אחרי שהאזינו לנו, השתיקו את השדרן המואזן ביותר ברדיו. ככה נראית פוליטיקה אחרת".

ח"כ יואב קיש (ליכוד) בטוויטר: ‏"גנץ וכל הנהלת גלי צה"ל פשוט בושה. תרגיל מגעיל ומכוער של פגיעה בחופש הביטוי בגלל שיח של עמדות ימין. שנים כל שדרני השמאל בערוץ שידרו ללא הפרעה ורק ברדוגו זה 'בעייה'. אתם ביזיון ובושה לדמוקרטיה. לא נשכח. כשנחזור נעשה סדר מחדש בלי גבולות כמו שאתם מתנהגים".

ח"כ אמיר אוחנה: ‏אני אחד מרבים מאוד שאהבו להאזין לברדוגו. אהבתי גם להתראיין אצלו. לאור פיטוריו ועד להודעה חדשה, לא אתראיין עוד בגל"צ. מי שמעוניין להאזין לרדיו צפון קוריאה - שיבושם לו. אני קורא לחברים נוספים המוחים נגד הבולשביזם הזה להצטרף. די למנטליות העבדים. הם זקוקים לנו לא פחות משאנחנו להם".

יור ש"ס, אריה דרעי, הוסיף בטוויטר: "יחד עם חבריי לגוש הימין, קיבלנו החלטה חד משמעית, לאחר הדחתו השערורייתית של יעקב ברדוגו, לא נתראיין בגל"צ עד להודעה חדשה. חופש הביטוי היא נחלתו של כלל הציבור, ולא רק של צד אחד".

ח"כ גדי יברקן: "גלצ לא עמדה במבחן ברדוגו ב-2022; ה-DNA השמאל - תל אביבי שדבק בתחנה ואנשיה גבר על הנסיון לאזן במעט את רוח התחנה שלא הצליחה להכיל קולות עיתונאים אחרים של ימין בועט וביקורתי ומאוזן. האקדח שהופיע במערכה הראשונה בדמות הברגתה התמוהה של הגב' גלית אלשטיין למפקדת גל"צ ירתה במערכה השלישית בדמוקרטיה, באיזון ובחופש העיתונות".

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בטוויטר: "הדחת יעקב ברדוגו מגלי צה"ל היא חרפה. תחנה שממומנת מכספי האזרחים, מבצעת ניקוי פוליטי והולכת יד ביד עם רצונם של בכירי הממשלה שדעותיו של ברדוגו אינם כהשקפתם".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "‏עד שיופסק תהליך הטיהור של הימין מהמרחב הציבורי - גם אני מחרימה את תחנת השידור גלי צה"ל. אני קוראת לכל חברי מהאופוזיציה לנהוג באופן דומה. או תקשורת שיוויונית או לא תקשורת בכלל. גמרנו עם הדיכוי. חלאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully