וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיפה התקיימה הפגישה של מכבי ת"א? מעל משרדי ערוץ הספורט

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 20:07

ראשי קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב קיימו פגישה מכרעת לגבי עתיד המאמן במשרדים של משפחת רקנאטי, הנמצאים בבניין שבו ממוקם ערוץ הספורט, בו יש להם חלק מהבעלות. במועדון סירבו להגיב

הרוחות סערו במועדון הכדורסל של מכבי תל אביב לאחר ההפסד להפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה בכדורסל. היום (שלישי) הוחלט במועדון להתכנס לישיבת הנהלה על מנת לפטר את מאמן הקבוצה בשלוש השנים האחרונות יאניס ספרופולוס.

הצהובים בחרו לקיים את הישיבה במשרדי נפתלי השקעות, הממומקמים באותו בניין של ערוץ הספורט. הבעלים של נפתלי השקעות, אודי ושי רקנאטי, מחזיקים גם בבעלות חלקית על הקבוצה. כידוע, ערוץ הספורט מסקר את משחקי מכבי תל אביב ואף מחזיק בזכויות השידור למשחקיה ביורוליג.

שי רקנאטי עם דייויד פדרמן בעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
שי רקנאטי, יו"ר RGE, עם דיוויד פדרמן ב-2019/קובי אליהו

זו לא הפעם הראשונה שהקשר בין ערוץ הספורט תחת בעלות RGE למכבי תל אביב עומד תחת חצי הביקורת. בעבר הופנתה לעבר הצדדים אצבע מאשימה על כך שהקשר ביניהם מקדם אותם הדדית. ב-2015 פורסמה כאן ידיעה על כך שבערוץ פרסמו כתבה על דריסת גל בק, אולם היא הוסרה לאחר מכן. גורמים בערוץ טענו אז כי עו"ד שמעון מזרחי, שייצג את הדורסת, דרש להסירה, אולם מזרחי טען אז כי לא ביקש להסיר את הכתבה וגם בערוץ הכחישו.

במכבי תל אביב סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully