וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע פגישות עם אבי וייס, שלוש עם עמית סגל - יומני נתניהו נחשפים

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 10:03

יומני רה"מ לשעבר מהשנים 2018-2016 נמסרו ל"הארץ" לאחר מאבק משפטי של עמותת הצלחה. נתניהו נפגש ארבע פעמים עם מנכ"ל חדשות 12, ועם בעלים ומנהלים של כלי תקשורת נוספים, ביניהם מפקד גלי צה"ל ירון דקל ועורכת גלובס נעמה סיקולר

נתניהו עצמו נפגש באותה תקופה גם עם מנכ"ל התאגיד קובלנץ - שבראיון לוואלה! ברנז'ה הודה כי קיבל מפילבר רשימה של 120 מומלצים לגיוס לתאגיד המוקם

יומני רה"מ לשעבר מהשנים 2018-2016 נחשפו לאחר מאבק משפטי של "הארץ" ועמותת הצלחה. היומנים נמסרו בהוראת בית המשפט המחוזי בירושלים לאחר שמשרד ראש הממשלה דחה את הבקשה.

היומנים אינם כוללים פגישות רבות עם עורכי דינו בתקופה שבה התנהלו החקירות נגדו, אבל כן כוללים לא מעט פגישות עם בכירים בעולם התקשורת, ביניהם גם כאלו שבעבר קרא להחרים או אחרים שתמכו בו לא מעט - תמיכה שכעת מקבלת אולי הסבר מובן יותר.

לפי "הארץ", ביומנים מתועדות עשרות פגישות בין נתניהו למנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר, שהפך גם הוא לעד מדינה בתיק 4000. באחת הפגישות נכח גם חפץ. כפי שכבר פורסם, במקביל התכתבו שני עדי המדינה בעניין איוש המשרות בתאגיד השידור, וניסיונותיהם לגייס עיתונאים אוהדים לנתניהו.

"יושב עם אלדד (קובלנץ, מנכ"ל התאגיד) בסוף השבוע על השיבוצים שנשארו לקראת הפגישה עם רה"מ בסוף השבוע הבא - חטיבת חדשות, רשת ב', עורך מבט", כתב פילבר לחפץ. נתניהו עצמו נפגש באותה תקופה גם עם מנכ"ל התאגיד קובלנץ - שבראיון לוואלה! ברנז'ה הודה כי קיבל מפילבר רשימה של 120 מומלצים לגיוס לתאגיד המוקם.

אבי וייס בהלווית רוני דניאל, בית העלמין קריית שאול. ראובן קסטרו
אבע פגישות בשנתיים. אבי וייס/ראובן קסטרו
עם בעל הטור בישראל היום שאותו מינה ב-2018 לשגריר ברומא דרור אידר נפגש שש פעמים ועם העורך המודח של העיתון בועז ביסמוט ארבע פעמים

רוב הפגישות של נתניהו היו עם אנשי תקשורת או בעלים של גופי תקשורת הנחשבים למקורביו. עם בעל הטור בישראל היום שאותו מינה ב-2018 לשגריר ברומא דרור אידר נפגש שש פעמים ועם העורך המודח של העיתון בועז ביסמוט ארבע פעמים. בנוסף נפגש שלוש פעמים עם הפרשן הפוליטי של העיתון, מתי טוכפלד, ופעמיים עם בעלת הטור שכיום משמשת כחברת פאנל ב"פגוש את העיתונות" של חדשות 12 קרוליין גליק.

בתקופה בה פילבר וחפץ פעלו מול מועצת הכבלים והלווין כדי לתת לערוץ 20 (כיום 14) רשיון לשידור חדשות, נתניהו נפגש פעמיים עם בעלי הערוץ, יצחק מירילשוילי. במקביל, נפגש גם עם עובדי הערוץ הנחשבים לתומכים האדוקים - עם שמעון ריקלין נפגש שלוש פעמים, ועם יעקב ברדוגו ועם אראל סג"ל פעמיים.

בועז ביסמוט. עמי שומן, אתר רשמי
ארבע פגישות. ביסמוט/אתר רשמי, עמי שומן
זה לא סוד שנתניהו כיוון את מיטב מאמציו כלפי השעה 20:00 בערב למהדורות החדשות בטלוויזיה, בדגש על חדשות 12 אותן אף קרא בזמנו להחרים ותקף בנאומיו. במקביל, כך מתברר, הוא נפגש ארבע פעמים עם מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, ופגש גם את סגנו גיא סודרי

זה לא סוד שנתניהו כיוון את מיטב מאמציו כלפי השעה 20:00 בערב למהדורות החדשות בטלוויזיה, בדגש על חדשות 12 אותן אף קרא בזמנו להחרים ותקף בנאומיו. במקביל, כך מתברר, הוא נפגש ארבע פעמים עם מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, ופגש גם את סגנו גיא סודרי. שלוש פגישות קיים עם הפרשן הפוליטי עמית סגל ושתיים עם הפרשנית המדינית דנה ויס. גם עם אודי סגל אז עדיין בחדשות 12 ועם אהוד יערי הוא נפגש.

עם אנשי חדשות 10 (כיום חדשות 13) נפגש נתניהו הרבה פחות: פעמיים עם אילה חסון, פעם אחת עם אלון בן דוד ופעם עם צבי יחזקאלי. מבין אנשי כאן 11 נפגש נתניהו עם קלמן ליבסקינד שלוש פעמים.

בנוסף, כך לפי "הארץ", נתניהו נפגש גם עם מו"ל "הארץ" עמוס שוקן ועם שותפו לאוניד נבזלין, וכן עם עורך העיתון אלוף בן ועם מנכ"ל העיתון רמי גז. פגישות נוספות קיים עם מפקד גלי צה"ל ירון דקל, עורכת החדשות בכלכליסט ובהמשך עורכת גלובס נעמה סיקולר, עורך ערוץ 7, עורכי השבועון החרדי משפחה יוסי אליטוב ואריה ארליך, מנחם הורוביץ, חיים הכט, ז'וז'ו אבוטבול ועורך אתר פרספקטיבה, חנן עמיאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully