וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ החימוש לקראת מפץ ה-OTT: עסקת תוכן ראשונה ל-FREETV

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 10:28

חברת הסטרימינג FREETV שעתידה לעלות בסוף השנה ולהתחרות ב-yes והוט תשקיע גם בהפקות מקור - חתמה הסכם עם חברת ההפקה WOT של גולן יוכפז ואולפני הרצליה ליצירת תוכן בלעדי בתחום התחקירים והדוקו

מיזם FREETV, חברת הסטרימינג החדשה של קשת ו-REG, חושפת אט אט עוד חלקים מהאסטרטגיה העסקית שתלווה אותה, ומודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה ראשון בתחום התוכן עם חברת WOT - חברת ההפקה המשותפת של גולן יוכפז, אולפני הרצליה והמנכ"לים המשותפים אפרת דרור ויואב פרץ.

יוכפז, כיום מגיש רצועת הבוקר של רדיו 103 (גילוי נאות: תחת בעלות משותפת עם אתר וואלה!), שימש בעבר כמנכ"ל חדשות עשר ו-13.

עבור FREE TV מדובר בהתחמשות משמעותית לקראת ההשקה הצפויה במחצית השנייה של 2022, כאשר הצילומים יחלו בסביבות חודש מאי. יש לציין שכחברת סטרימינג, FREETV לא מחויבת להשקיע בתוכן מקומי, ולמרות זאת הצעד הזה מסמן על כוונתה להשקיע בהפקות מקור גם בהמשך.

ההכרזה באה אחרי שהתמחור המשוער של FREETV כבר דלף ומוערך כזול יותר מזה של המתחרות yes והוט. ב-FREE TV יספקו גם את חבילות התוכן של ענקיות התוכן הבינלאומיות נטפליקס, אמזון, דיסני פלוס ואחרות.

גולן יוכפז. 103fm
גולן יוכפז/103fm

"אני שמח מאוד לקחת חלק במיזם הסטרימינג פורץ הדרך, FREETV של קשת ו-RGE", מסר גולן יוכפז, מבעלי חברת ההפקה WOT. "זאת הזדמנות, כמעט חלוצית, לבצע עבודה עיתונאית, תחקירית ודוקומנטרית, בפעם הראשונה בישראל, בפלטפורמה של המחר, שאינה בהכרח שידור לינארי. אין ספק שיהיה מרתק לראות איך ישתלבו התכנים העיתונאיים האלה בתוכה. כמו כן, זהו גם הפרויקט הראשון והמרכזי של WOT, שיתוף פעולה עם אולפני הרצליה, ואני מודה להם מאוד על הדרך המשותפת והפורייה".

הילי חורב, סמנכ"לית התוכן של FREETV, מסרה: "אנחנו נרגשים לצאת לדרך בפרויקט שיהווה את יריית הפתיחה בחבילת התוכן הסופר אטרקטיבית שאנחנו מתכננים להביא לקהל הישראלי. שמנו לנו למטרה לייצר טלוויזיה שעומדת בסטנדרטים העיתונאים הגבוהים ביותר, כאשר גולן יוכפז ואולפני הרצליה הם שותפים ראויים ומשובחים למטרה זו".

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • הוט
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully