וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התפטרות בן טל, זה ממלא המקום של מנכ"ל רשת 13

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 16:58

יורם אלטמן אלדר, יו"ר קבוצת גראוויטי ודירקטור ברשת 13, יחליף את אבי בן טל שביקש לסיים את תפקידו. ברשת אישרו כי שכרו את שירותי חברת ההשמה הבינלאומית סוואנה לאיתור המנכ"ל הבא, הליך שעשוי לקחת 4-6 חודשים

דירקטוריון רשת 13 הודיע היום (חמישי) על מינויו של יורם אלטמן אלדר לממלא מקום מנכ"ל רשת 13. בהודעה נכתב כי "אלטמן אלדר נרתם לטובת ניהול הערוץ במהלך החודשים הקרובים, עד לסיום תהליך איתור המנכ"ל/ית הבא/ה לרשת 13, ויכנס לתפקיד ממלא מקום המנכ"ל, במקומו של אבי בן טל שביקש לסיים את תפקידו".

כזכור, ברשת אישרו לאחרונה כי שכרו את שירותי חברת ההשמה הבינלאומית סוואנה לאיתור המנכ"ל הבא, הליך שעשוי לקחת 4-6 חודשים. בזמן זה, עתיד היה בן טל לעבוד תחת יו"ר שלפי הפרסומים לא ממש נהנה מאמונו - מצב לא אופטימלי לחברה. לפיכך הוחלט להטיל על אלטמן אלדר את המשימה. בחברה לא שוללים כי בהמשך הוא ימונה גם למנכ"ל קבוע.

אלטמן אלדר מכהן כחבר דירקטוריון רשת 13, הוא שותף-מייסד ויו"ר קבוצת הקריאייטיב והפוסט-פרודקשן גראוויטי (Gravity) ובעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתעשיית הבידור, המדיה וההפקות בישראל ובעולם. בהודעת רשת 13 נכתב כי "מאז ייסד את חברת גראוויטי ב-1995 ותחת הובלתו, הפכה הקבוצה למובילת שוק בענף הפרסומות בישראל ולשחקנית משמעותית ועטורת פרסים בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע האמריקאית".

נדב טופולסקי. פזית עוז,
נדב טופולסקי/פזית עוז

נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13, ציין: "אני שמח על הצטרפותו של יורם אלטמן אלדר להובלת הערוץ בעת הקרובה. ליורם ניסיון מקצועי עשיר והיכרות מעמיקה עם זירת הטלוויזיה הישראלית, ואין לי ספק שבשילוב כוחות עם הצוות המקצועי והמצוין של רשת 13 הערוץ נמצא בידיים נהדרות".

"בהזדמנות זו, אני מבקש להודות שוב לאבי בן טל על שהוביל את הערוץ ואת אנשיו בשנתיים האחרונות לעבר קרקע איתנה, בהתמודדות ראויה לציון עם אתגרי שוק ועל רקע פרוץ משבר הקורונה. הנחישות של אבי ועשייתו חסרת הפשרות למען רשת 13 ראויות להכרה ולתודה", הוסיף טופולסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully