וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למפץ גדול באינטרנט? רשת 13 במשא ומתן להקמת אתר משותף עם ynet

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 15:05

צמרת רשת 13 נפגשה בשבוע שעבר עם בכירים בידיעות אחרונות. על הפרק: מותג חדש שייתחרה בצמרת האתרים הישראליים. וואלה! ברנז'ה עם הפרטים

בניין רשת 13, מרץ 2022. ראובן קסטרו
בניין רשת 13, מרץ 2022/ראובן קסטרו

על רקע אישור מיזם הסטרימינג השבוע של קשת ו-RGE, האם שוק התקשורת הישראלי בדרך למפץ נוסף? לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבוע שעבר ביקרו בכירים מהנהלת רשת בבית ידיעות אחרונות, כשעל הפרק הצעה של ידיעות להקים ולנהל מיזם משותף לשני הגופים שייענה על החוסר המרכזי של כל אחד מהם.

רשת סובלת מנחיתות עקבית בזירת האינטרנט, ולמרות תכני הווידאו הרבים שלה ושל חברת החדשות שבבעלותה, אין לה נוכחות דיגיטלית משמעותית.

לפני מספר שנים, תחת ההנהלה הקודמת של רשת 13 בראשות אבי בן טל, היה ניסיון מצדה לרכוש את אתר וואלה! - ניסיון שלבסוף לא צלח. מנגד, נקודת התורפה המרכזית של ynet בהובלה בתחום החדשות היא מול אתר N12 של קשת, שנהנה מתכני וידאו, קידום על המסך וכוכבי חדשות 12 שמספקים להם למעשה תוכן "על הדרך".

בפגישה נכחו מצד רשת 13 ממלא מקום המנכ"ל יורם אלטמן, סמנכ"ל התוכן הטרי מאיר קוטלר וכן היועצת המשפטית של רשת 13 דבורה קמחי. הנוכחות המשותפת מעידה על הכוונות הרציניות של רשת במהלך.

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו

גורמים ברשת 13 אמרו לוואלה! ברנז'ה כי הפגישה התאפשרה רק כעת בין היתר משום שבן טל היה בעבר מנכ"ל ynet ויחסיו עם מו"ל ידיעות נוני מוזס עמדו לרועץ. כעת, אומרים הגורמים, נסללה הדרך לשיתוף פעולה.

קושי נוסף הוא מודל הרווחים למיזם שכזה. למרות שאין לה מותג חזק בדיגיטל, רשת 13 מכניסה לפי ההערכות כ-25 מיליון שקל בשנה מאתר האינטרנט שלה. לא ברור האם הסכום יגולם בעסקה ומה יהיה מודל הרווחים במיזם. דווקא מהכיוון הרגולטורי לא צפויה בעיה משום שעל ישויות אינטרנטיות לא חלות חובות רגולטוריות.

ברשת 13 בחרו שלא להגיב לדברים.

  • עוד באותו נושא:
  • רשת 13
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully