וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפל של שנים לאולפן שישי

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 10:58

בגלל היורו: חודש אחרי שירדה מתחת לקו עשרת האחוזים, תוכנית הדגל של חדשות 12 התדרדרה לנתון של 8.7%. אילה חסון ממול נותרה יציבה עם 6.5%. ומה קורה בקרב האיתנים שבין האח הגדול לחתונמי?

בדיוק חודש אחרי שאולפן שישי של קשת 12 השיגה את הנתון הנמוך בתולדותיה, בשישי האחרון היא הצליחה לשבור אותו והתייצבה על 8.7% בלבד - נתון שנמוך לא רק במושגי התוכנית, שבעבר הייתה מגיעה גם ל-20 אחוזים ביותר - אלא גם במושגי חברת החדשות כולה. הסיבה המרכזית: משחק גמר אליפות אירופה עד גיל 19 ששודר בכאן 11 שהניב על פי הערכות כ-10% צפייה במשקי הבית היהודיים.

ממול, "שישי" של אילה חסון צמודה עם 6.5% צפייה. ההסבר לכך נעוץ ככל הנראה בכך שהיא מאופיינת בצפייה יותר נשית, מה שאיפשר לה לשמור על "בייס" צופים נאמן יותר גם בערב בו זוגות העיניים נודדות למגרשי הספורט.

עוד בגזרת החדשות בסופ"ש: על אף הניצחון של רשת 13 בפריים (ראו בהמשך), "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס מתחזקת ל-14.1% וממשיכה בהובלה על חדשות 13 עם הילה קורח שמשיגה 8.4% בלבד.

אולפן שישי, העימות בין רינה מצליח, בועז ביסמוט. קשת 12, צילום מסך
אולפן שישי, העימות בין רינה מצליח, בועז ביסמוט/צילום מסך, קשת 12

את הצפייה בסוף השבוע מובילה "האח הגדול" של רשת 13 עם 17.9% במה שנראה שהופך לשיגרה - ניצחון דחוק את "חתונה ממבט ראשון" של קשת 12 שמשיגה 16.3% לתוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully