וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כישלון בגיבוש הדסק המשותף"; צמרת החדשות בטמקא משנה פנים

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 18:22

ראש חטיבת החדשות ניר (שוקו) כהן עתיד לשנות בקרוב את אופי תפקידו וסגניתו סלעית מבטח תעזוב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. על פי גורמים באתר מבית ידיעות אחרונות "זה היה עניין של זמן"

לפי הגורמים, סגנו של עורך אתר ynet, גידו רן, יהיה אחראי מעתה על החדשות באתר והוא עתיד להיכנס לתפקידו בימים הקרובים

רעידת אדמה ב-ynet: ראש חטיבת החדשות ניר (שוקו) כהן עתיד לשנות בקרוב את אופי תפקידו וסגניתו סלעית מבטח שנכנסה לתפקיד רק לפני מספר חודשים תסיים את תפקידה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. על פי גורמים באתר מבית ידיעות אחרונות "זה היה עניין של זמן. פרשת העורך שפורסמה בוואלה! ברנז'ה וטענות של עובדים האיצו את המהלך. כמו כן, הוא נכשל בגיבוש הדסק המשותף".

לפי הגורמים, סגנו של עורך אתר ynet, גידו רן, יהיה אחראי מעתה על החדשות באתר והוא עתיד להיכנס לתפקידו בימים הקרובים.

כזכור, לפני מספר שבועות דווח בוואלה! ברנז'ה על אירוע חריג במחלקת התוכן של ידיעות אחרונות, הנוגעת לתקרית בה מעורב אחד העורכים הבכירים בה. במסגרת התקרית פעל העורך מול עובדת אחת או יותר באופן שהוביל להעברת המידע למחלקת כוח האדם בקבוצה בבקשה לפתיחה בבירור.

בעקבות הפרסום שלח ועד עיתונאי ynet מכתב לעובדי האתר בו ציין כי נפתח בירור בנושא מול מחלקת משאבי אנוש בקבוצה - שכזכור הכחישה כי הגיע לידיה מידע אודות טענות עובדים. בתוך כך, הוועד קרא לעובדים להתלונן על כל יחס בלתי הולם.

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו

עזיבת או שינוי הגדרת התפקיד של שניים מראשי החדשות באתר מתקיימת כעבור פחות משנה מאז השינוי הארגוני בקבוצה - שינוי שיצר לא מעט מתיחויות בידיעות אחרונות. כזכור, בסוף 2021 ביצע מו"ל ידיעות נוני מוזס שינוי שסימל וסימן את דרכה החדשה של הקבוצה ואת מערך יחסי הכוחות בתוכה, בעיקר זה של הפרינט מול הדיגיטל.

21 שנים מהקמתה, ובאיחור של כמעט עשור, הפכה זרוע האינטרנט של ידיעות אחרונות ynet למרכזית והמובילה, לא רק בתקציבים אלא גם בתפקידים, ובעיקר במקום החשוב ביותר - בתודעה הפנימית של החברה.

במילים אחרות: לא עוד מבנה היררכי ברור כמו שהיה בעיתון מיום הקמתו, של עורך שכפוף למו"ל. בקבוצת ידיעות אחרונות התרגלו (והרגילו) את העובדים לשינוי המבנה הארגוני ולעובדה שלקבוצה יש שתי זרועות - דיגיטלית ומודפסת, ולפיכך ישנם שני בוסים: נטע ליבנה (עורך הפרינט) ודרור עמיר - עורך אתר ynet.

באתר ynet בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully