וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת ידיעות אחרונות סוערת: האם בקבוצה מנסים להשתיק תקרית חריגה?

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 10:23

כשברקע המבנה הארגוני החדש והמתיחויות בעיתון, בקבוצה מתמודדים גם עם תקרית חריגה בה מעורב אחד העורכים הבכירים, הנמצאת כעת בבירור. בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי לידי ההנהלה הגיעו מספר עדויות עובדים על התנהגות "לא נאותה" מצד אותו עורך. בעיתון לא מגיבים

במקביל לכל אלו, בימים האחרונים נמחק מתוך מערכת האתר טוקבק ארוך המפרט טענות אנונימיות להתעמרות כנגד אותו עורך. בקבוצה מודעים גם לכך

סערה מתחוללת בימים אלו במחלקת התוכן של ידיעות אחרונות, הנוגעת לתקרית חריגה בה מעורב אחד העורכים הבכירים בה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במסגרת התקרית - שאינה נושאת אופי מיני, אך בהחלט חריגה ומשונה - פעל העורך מול עובדת אחת או יותר באופן שהוביל להעברת המידע למחלקת כוח האדם בקבוצה בבקשה לפתיחה בבירור. בימים אלו בהנהלת הקבוצה לוחצים על העובדות הרלוונטיות להגיש תלונה באופן רשמי - ואלו מטבע הדברים חוששות.

התקרית איננה ניצבת בחלל ריק. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים הגיעו לידי הנהלת הקבוצה עדויות באשר ליחס אותו הם מקבלים מאותו עורך, וטענות נוספות עלו גם משאלוני הערכה שמילאו העובדים. חלקן טענו ל"אווירה שאינה מכבדת" ואחרות ל"צעקות, השפלות ואף להתעמרות". בהנהלת העיתון מודעים לטענות, וגם במקרה זה ביקשו מהעובדים להתלונן באופן רשמי.

במקביל לכל אלו, בימים האחרונים נמחק מתוך מערכת האתר טוקבק ארוך המפרט טענות אנונימיות להתעמרות כנגד אותו עורך. בין היתר נכתב בטוקבק אודות העורך כי הוא "בוס מאיים וכוחני" וכי במידה ובהנהלה לא יתייחסו לטענות, יפורסמו "צילומי מסך של איומים וניבולי פה על עובדים". בקבוצה מודעים גם לכך.

במחלקת כוח האדם של הקבוצה הכחישו את הדברים. בידיעות אחרונות בחרו שלא להגיב.

ידיעות אחרונות. יחצ,
ידיעות אחרונות/יחצ

האירועים המוזרים האלו הם ככל הנראה רק קצה קרחון למתיחות השוררת בחודשים האחרונים בקבוצת ידיעות אחרונות. כזכור, בסוף 2021 ביצע מו"ל ידיעות נוני מוזס שינוי במבנה הארגוני שסימל וסימן את דרכה החדשה של הקבוצה ואת מערך יחסי הכוחות בתוכה, בעיקר זה של הפרינט מול הדיגיטל. 21 שנים מהקמתה, ובאיחור של כמעט עשור, הפכה זרוע האינטרנט של ידיעות אחרונות ynet למרכזית והמובילה, לא רק בתקציבים אלא גם בתפקידים, ובעיקר במקום החשוב ביותר - בתודעה הפנימית של החברה.

במילים אחרות: לא עוד מבנה היררכי ברור כמו שהיה בעיתון מיום הקמתו, של עורך שכפוף למו"ל. בקבוצת ידיעות אחרונות מתרגלים (ומרגילים) את העובדים לשינוי המבנה הארגוני ולעובדה שמעתה לקבוצה יש שתי זרועות - דיגיטלית ומודפסת, ולפיכך ישנם שני בוסים: נטע ליבנה (עורך הפרינט) ודרור עמיר - עורך אתר ynet. ברקע השינוי הנ"ל, יחסי העבודה בין הבכירים בקבוצה נראים עכורים מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully