וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר לא סופר אף אחד": עורך ידיעות במתקפה חזיתית נגד כלכליסט

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 10:39

ידיעות אחרונות יצא הבוקר חזיתית נגד כלכליסט, מאותה הקבוצה, על רקע פרשת NSO. וואלה! ברנז'ה חושפת טפח ממה שקורה מאחורי הקלעים באחת מקבוצות התקשורת הגדולות במדינה

שער ידיעות אחרונות 22.2.2022. סריקה
זמן לחשבון נפש. שער ידיעות אחרונות/סריקה

מלחמת עולם בקבוצת ידיעות אחרונות על רקע פרשת NSO. ידיעות אחרונות, עיתון האם של העיתון הכלכלי כלכליסט, פרסם היום (שלישי) מאמר חריג נגד הפרסום של כלכליסט בפרשת NSO-פגסוס. בעמודים 2-3 בעיתון התפרסם מאמר מאת בן דרור ימיני, תחת הכותרת "הדוח שמט את הקרקע מתחת לעיקרי התחקיר. הגיע הזמן לחשבון נפש".

לדברי עובד בידיעות אחרונות, "המתח ארוך השנים בין כלכליסט לבין ידיעות התפוצץ הבוקר. הקרב כבר גלוי לחלוטין והוא מתנהל מעל דפי העיתון. ברור שנטע ליבנה (העורך הראשי של ידיעות) שמח מאוד לאידם של כלכליסט על מה שנראה מנקודת מבטו כנפילה של כלכליסט. צריך להזכיר שהם גם הסתירו מאיתנו בפרסום הראשון של הפרשה את הסיפור וידיעות נראה רע באותו בוקר, כשלא היה לו את הסיפור. עכשיו הגיע זמן החשבון ונטע הגיש אותו בצורה האכזרית והקטלנית ביותר האפשרית".

בידיעות לא הסתפקו במאמר של בן דרור ימיני ופרסמו כתבה נוספת, בעמוד 8, אליה צורף גזיר של החשיפה מכלכליסט. אותו עובד לא מכחיש בשיחה עם וואלה! ברנז'ה שמדובר באקט נקמני. "כלכליסט התרסקו והם צריכים לשלם את המחיר".

"לא סופר את נוני"

"צריך להגיד לזכות נטע מילה טובה, שהוא לא סופר את כלכליסט ונכנס בהם בכל הכוח"

אז כיצד קורה שבתוך אותו בית, שני כלי תקשורת נמצאים במאבק שרואה הבוקר אור, באופן נדיר, מעל דפי העיתון? "בדרך כלל הקרבות בידיעות נשארים מתחת לפני השטח והקוראים לא חשופים אליהם. אבל הבוקר הכל על השולחן. נוני מוזס פחות מעורב, כי הוא עסוק במשפט שלו ונוצר מצב שאיש הטוב בעיניו יעשה", מסביר עורך ותיק בידיעות. "צריך להגיד לזכות נטע מילה טובה, שהוא לא סופר את כלכליסט ונכנס בהם בכל הכוח".

גורם אחר בקבוצה טוען, כי החלטות העריכה שקיבל הבוקר ליבנה בידיעות קשורות לאירוע נרחב יותר, המגלם היסטוריה של קרבות על שטחי סיקור הכלכלה בקבוצה - קרבות בהם זכה לרוב מו"ל כלכליסט יואל אסתרון, ומלחמות על שטחים רחבים בהרבה כמו מהלך הכפפת איחוד המערכות, שהעניק לאתר ynet שליטה משמעותית בניהול המערכות.

"נטע כבר לא סופר את נוני", מסכם הגורם. "הוא כבר הרבה זמן בתפקיד והוא מתנהג עכשיו כמו רון ירון בשנתו האחרונה: עושה מה שבא לו ומשרת רק את האינטרסים שלו ושל שמו הטוב. הוא תקף הבוקר את כלכליסט יותר גרוע ממה שעושים בקשת נגד כלכליסט. לא מן הנמנע שהוא כבר מחשב את דרכו קדימה לתפקיד הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully