וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת: "כלכליסט העבירו מסרים מאיימים"; כלכליסט: "בריון במסכה"

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 15:20

נמשכת סערת מסע הגיוסים של קשת שעורר הפרסום בוואלה! ברנז'ה. בכיר המקורב לקשת: "האיומים כללו רמיזות לכך שהסיקור בעיתון ובאתר כלפי קשת עשוי להיות מושפע מהחזית שנפתחה בעקבות הקמת אתר ההייטק". גורם בכלכליסט בתגובה: "הבריון במסכה מתבכיין. הדמעות חונקות"

ביום חמישי דווח בוואלה! ברנז'ה על סיום סבב הגיוסים הראשון של קשת לאתר ההייטק החדש שהיא מקימה, ועל הביקורת הנערמת בעיתונות הכלכלית על כך שהיא מציעה משכורות גבוהות לעיתונאים תוך "שבירת השוק"

האם בעיתון כלכליסט העבירו מסרים לפיהם ינקמו בקשת 12 אם תמשיך לגייס עובדים משורות העיתון?

ביום חמישי דווח בוואלה! ברנז'ה על סיום סבב הגיוסים הראשון של קשת לאתר ההייטק החדש שהיא מקימה, ועל הביקורת הנערמת בעיתונות הכלכלית על כך שהיא מציעה משכורות גבוהות לעיתונאים תוך "שבירת השוק" ודילול המתחרים. בינתיים החתימו בקשת חמישה עיתונאים בהם לשעבר עורכת מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות ו-G של גלובס אילאיל בן צור, שתשמש כעורכת האתר. עוד בשמות: כתב התחום הבולט של דה מרקר אמיתי זיו, העורכת הוותיקה הגר רבט מכלכליסט, טל שחף מ-Ynet וארז ליבנה מביזפורטל. זאת לאחר שנכשלו בניסיון "לגנוב" את הפרשנית הבכירה סופי שולמן מכלכליסט, לה הציעו הצעה רצינית. בנוסף, ישנם שמות נוספים המנהלים כעת עם קשת מו"מ מתקדם, אך לצדם לא מעט שמות שלמרות הפיתוי סירבו להצעה.

עיתונים כלכליים. ShutterStock
"לא היו שום מסרים". כלכליסט/ShutterStock

כמעט בכל המקרים הוצע לעיתונאים שכר של עד 30K ובמקרים מסוימים אף למעלה מכך. מדובר בסכומים גבוהים במונחי שוק התקשורת, ובוודאי כאלו שברוב המקרים בעיתונות הכלכלית לא יכולים להתמודד איתם.

ביום שישי פורסם בוואלה! ברנז'ה כי מספר 2 בידיעות אחרונות - העורך האחראי על מוספי 7 ימים ו-7 לילות רביב גולן - אף הוא בדרך לקשת, לתפקיד עורך מהדורת חדשות סוף השבוע של חדשות 12.

בית קשת. אורטל דהן,
"בניגוד לידיעות, נראה שבכלכליסט לא הופקחו הלקחים". בית קשת/אורטל דהן

"הבריון במסכה"

גורם בכלכליסט: "איזה קשקוש. לא היו שום מסרים. זה כמעט מצחיק: הבריון במסיכה מתבכיין. הדמעות חונקות"

גורמים בעיתונות הכלכלית אף ציינו כי: "קשת משתמשת בכסף של קוקה קולה כדי למוטט את כלי התקשורת המתחרים. הם מציעים לעיתונאים מההייטק משכורות מטורפות רק כדי לערוק אליהם. זה טירוף וברור שמי שמוביל את זה בעל הבית בעצמו". החברה המרכזית לייצור משקאות קלים של משפחת ורטהיים היא בעלת השליטה בקשת.

בקשת לא מתכוונים להתנצל, נהפוך הוא. גורם בכיר המקורב לקשת אומר היום (ראשון) לוואלה! ברנז'ה כי לא מדובר רק בביקורת, ומצביע על מי שלדבריו מוביל קו אגרסיבי: העיתון הכלכלי של קבוצת ידיעות - כלכליסט. לדבריו, "מכלכליסט הועברו מסרים מאיימים לקשת ולכל מי שקשור בה במטרה שלא תגייס עובדים נוספים מהעיתון. לפי הגורם, "האיומים כללו רמיזות לכך שהסיקור בעיתון ובאתר כלפי קשת והגורמים הקשורים בה עשוי להיות מושפע מהחזית שנפתחה בעקבות הקמת אתר ההייטק של קשת". אותו גורם אף הוסיף: "נראה שבניגוד לידיעות אחרונות, בכלכליסט לא הפיקו את הלקחים מפרשת 2000".

בכלכליסט בחרו שלא להגיב, אך גורם בעיתון אמר על הטענות: "איזה קשקוש. לא היו שום מסרים. זה כמעט מצחיק: הבריון במסכה מתבכיין. הדמעות חונקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully